Storesupport
Se alla Storesupport omdömen

Storesupport

Recensioner från anställda på Storesupport

Stressigt jobb där man endast stöter på otrevlig personal i butiker

Anser att man fick åka mycket längre sträckor än vad som framstod på arbetsintervjun. Man får dessutom inte ersättning för resorna. Fick åka i minst en timme nästan varje dag i flera månader. När jag väl var ute på de olika arbetsplatserna upplevde jag att de flesta man mötte i butikerna var allmänt otrevliga. Kändes som att de tyckte man var jobbig. Kollegor från Storesupport stötte man inte heller på ofta, så man kände sig väldigt ensam i arbetet.Min upplevelse av själva Storesupport är att de hade dålig koll samt gjorde det svårare för en än vad som var nödvändigt. Exempelvis fick man inte alltid kontaktuppgifter till butiken man skulle till, vilket krånglade till det oerhört mycket om man började innan butiken öppnade. Fick inte heller instruktioner till vart personalingången låg, och ingen från butiken kom och mötte en. Fick vid flera tillfällen stå ute mitt i vintern och frysa för att jag inte visste hur jag skulle komma in, och jag hade inte någon att kontakta för att öppna till mig.Tråkigt att säga men jag fick ingen bra uppfattning alls av Storesupport, tycker de har otroligt mycket att jobba på i sin ledning och i hur de jobbar för att det ska bli en okej arbetsplats. Enda fördelen är att man får erfarenhet för att kunna få en anställning i butik.

Fördelar

Erfarenhet för anställning i butik

Nackdelar

Långa resor

Officiellt svar från Storesupport

8 januari 2021
Hej och tack för din feedback. Tråkigt att läsa om din upplevelse av Storesupport. Vi ser gärna att du kontaktar oss så att vi får chansen att bemöta din kommentar, hör av dig till josefin.holmqvist@storesupport.se. Som alla arbeten i storstäder så får man räkna med pendlingstider, och en timma totalt per dag är att klassa som en vanlig restid i Göteborgsregionen. Att det blivit misskommunikation och du fått stå ute och frysa är bara att beklaga, ibland blir det fel och det är jättetråkigt att det har gått ut över dig i ditt arbete. Vänliga hälsningar, Josefin Holmqvist, marknadsansvarig Storesupport

Kul, produktiv och rolig arbetsmiljö

Kul, produktiv och rolig arbetsmiljö. Ledningen är väldigt effektiva

Hade alltid roligt

Man hade alltid roligt när man var ute och jobbade för dom. Vi jobbade ofta i grupp (4-5 personer) på samma tider och samma arbetsplats just den dagen.

Fördelar

Arbetskläder

Undvik till högsta grad!

Detta är ett rent av SKIT företag. Bryr sig absolut inte om sina anställda, bara om sina egna pengar. Fick arbetsskada och blev uppsagd med anledning ”finns inte tillräckligt med arbetstider”. Sen ser man hur dom jämt och ständigt lägger ut annonser om att de söker anställda. En annan blev anställd bara för att den hade nystartsjobb via arbetsförmedlingen, dvs AF betalar lönen. Förutom super otrevliga ledare så är arbetet och arbetsplatsen rent av skit. Förvänta inte något samspel eller samarbete överhuvudtaget! Usch för detta företag! Sök istället direkt hos dagab. Undvik Storesupport helt!

Fördelar

Inte ett skit

Nackdelar

Allt

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Storesupport. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

3.5

• Storesupport
  • Stressigt jobb där man endast stöter på otrevlig personal i butiker