Storesupport

Recensioner från anställda på Storesupport

Bra ledare och kollegor men kan vara stressigt då de flesta har ett tillsvidare 20h/vecka-kontrakt där man kan få åka väldigt långa sträckor för ett jobbpass i en butik, för att nästa dag åka någon annanstans.
Nackdelar
Kan vara olika arbetsplatser varje dag.
Officiellt svar från Storesupport
25 juni 2020
Hej! Tack för din recension, det är med hjälp av den vi kan bli en ännu bättre arbetsgivare. Kul även att höra att du uppskattat chef och kollegor.
Som anställd inom bemanning ligger det i kollektivavtalet att resor, ibland lite längre kan förekomma eftersom arbetsplatserna varierar beroende på behov. Vi gör vårt bästa för att resorna ska begränsas, men beklagar om det denna gång inneburit stress för dig.

Tveka inte att höra av dig om du vill ge oss mer feedback eller har frågor. Vänliga hälsningar, Josefin, Storesupport
Kul, produktiv och rolig arbetsmiljö. Ledningen är väldigt effektiva
Att jobba på Storesupport gav mig bra erfarenheter som jag kan fortsätta att använda mig av i framtiden.
Jag fick påverka själv hur och när jag kunde jobba vilket passade väldigt bra för mig som student. Efter examen och på sommaren så kunde jag jobba heltid.
Fördelar
Bra chef
Bra arbetsgivare och möjlighet till extrajobb på lager.
Fördelar
Behövde inga tidigare erfarenheter av lagerarbete för att få jobbet!
This job gave alot and it was very much hard work because of lifting heavy items. Environment was very nice but also cold because of the products. Otherwise the people I was working with were also very kind and helpful.
vi jobbar på många arbetsplatser och träffar många människor i olika sammanhang och ställningar inom olika organisationer. Våra kunder inom storesupport är bla ica hemköp ahlsell . många mil med egen bil eller samåkning med arbetskollegor då vi ibland är fler än en på samma arbetsplats. ofta är vi själva
Fördelar
inga direkta fördelar
Nackdelar
finns aldrig anställning, bara timaställd på projekt
Det är ett självgående arbete med väldigt mycket ansvar. Man sköter sig helt själv.
Det bästa med att jobba som bemaningssamordnare på Storesupport var att jag utvecklades varje dag, jag lärde mig att prata med olika sorters kunder och eftersom det var mit jobb att se till att rätt person hamnade på rätt uppdrag så lärde jag mitt att hantera olika sorters människor med olika förutsättningar
På storesupport har jag lärt mig en hel del och fått väldigt många erfarenheter. Men vad jag är ute efter just nu är något mer fast och eftersom storesupport är ett bemanningsföretag så är det inget som passar mig just nu men man har fått lära sig jätte mycket och det är jag stolt över.
Fördelar
Bra erfarenheter
Nackdelar
ingen gemenskap
Plocka om i hyllorna efter planogram eller med fria händer. Plocka varor från lager.
Fördelar
Varierande arbetsuppgifter
Rekommenderas ej
Stressigt, otacksamhet, sura chef.

Man fick inte rätt lön, jag och fler personal fick mindre lön än vad de borde få. vissa personal visste inte ens om att de fick fel lön.
Fördelar
Nackdelar
Stressigt, otacksamhet, sura chef, fusk.
Skönt arbete att ha bredvid studierna. Ett bra sätt att få arbetslivserfarenhet.
det är roligt att vara i olika butiker/företag och göra olika jobb
Man hade alltid roligt när man var ute och jobbade för dom.
Vi jobbade ofta i grupp (4-5 personer) på samma tider och samma arbetsplats just den dagen.
Fördelar
Arbetskläder
Se fler recensioner av Storesupport