SRB Gruppen

SRB Gruppen – recensioner om Ledarskap

Jobbet går ut på bygga relationer med personalen, butiker och säljare medans man är helt fältbaserad. Tidigare var fokusen på kontroll och då var man kontorsbaserad. Jag har lärt mig att befinna mig i olika tidsrum samtidigt och hur svårt det är med kommunikation. Att arbetsleda upp till 90 personer som uppfatta ett budskap på olika sätt har gjort att man har lärt sig presentera saker från många olika vinklar för att få informationen att gå hem. Det roligaste med jobbet är personalen samtidigt som det är det svåraste. Man får träffar många bra människor som man får ett sånt otroligt bra utbyte ifrån men tyvärr träffar man också en hel del personer som inte kan bidra med mer än att sänka sig själva och sin omgivning. Det är ett givande arbete och man har sådana riktig bra arbetskollegor som gör att vi är att riktigt bra team.
Fördelar
Flexibel arbetstid
Nackdelar
Sämre befordrans möjligheter
Man sköter sig själv, träffar mycket människor, tidsbundet med ej någon stress. kan börja innan kunder kommer till butiken,
Fördelar
FRIHET UNDER ANSVAR
Nackdelar
Jag gillade detta eftersom man fick besöka olika butiker och fick alltid arbeta på ett gott uppträdande både inför personalen på butiken och kunderna i butiken. Samt krävdes ett bra samarbete med personalen.
Varierande utmanade ofta stressigt men självständigt, arbetar jämt själv detta är ibland det tråkiga . Lärt mig att fokusera och inte stressa upp sig hålla bra tempo och arbeta systematiskt oavsett stress
Fördelar
Tiderna
Nackdelar
Sliter på bilen
Se fler recensioner av SRB Gruppen