SRB Gruppen AB recensioner av medarbetare

Sortera efter: Hjälpsamhet | Betyg | Datum
Utmanande och rörlig bransch
Arbetsledare/Områdeschef (Nuvarande anställd) –  Västra Götalands Län28 mars 2017
Jobbet går ut på bygga relationer med personalen, butiker och säljare medans man är helt fältbaserad.
Tidigare var fokusen på kontroll och då var man kontorsbaserad.
Jag har lärt mig att befinna mig i olika tidsrum samtidigt och hur svårt det är med kommunikation. Att arbetsleda upp till 90 personer som uppfatta ett budskap på olika sätt har gjort att man har lärt sig presentera saker från många olika vinklar för att få informationen att gå hem.
Det roligaste med jobbet är personalen samtidigt som det är det svåraste. Man får träffar många bra människor som man får ett sånt otroligt bra utbyte ifrån men tyvärr träffar man också en hel del personer som inte kan bidra med mer än att sänka sig själva och sin omgivning.
Det är ett givande arbete och man har sådana riktig bra arbetskollegor som gör att vi är att riktigt bra team.
Fördelar
Flexibel arbetstid
Nackdelar
Sämre befordrans möjligheter
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 5NejRapportera
Roligt arbete
Butiksmedarbetare (Tidigare anställd) –  Mora16 januari 2017
Jag gillade detta eftersom man fick besöka olika butiker och fick alltid arbeta på ett gott uppträdande både inför personalen på butiken och kunderna i butiken. Samt krävdes ett bra samarbete med personalen.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 5NejRapportera
ensam arbete
butikskonsult (Tidigare anställd) –  skåne2 augusti 2014
åker till olika butiker och plockar/packar upp varor
mycket ensam arbete och inga nära arbetskolleger
mycket fritt arbete
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 8Nej 1Rapportera
Gör anspråk på denna företagssida

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos SRB Gruppen AB. Vår community är redo att svara.

Ställ en fråga

3,3