Solar Sverige

Recensioner från anställda på Solar Sverige

Dagligen nya utmaningar,ingen dag är den andra lik. Arbetar inom ett stort område, Skåne,Blekinge och bitar av Småland.
Jag hetar fadi saleh jag har körkort B och trock kort och vill jobba
Ett sommarjobb som jag själv valde att avsluta då jag gick vidare till ett annat bolag. Dock var det länge sen jag slutade på Solar men har inga klagomål
En typisk dag: 07:00 Öppnar växeln. Kollegorna börjar komma in. Tar emot samtal från kunder och leverantörer. Tar emot besökande och meddelar personen som ska besöka att vederbörande har kommit. Posten tas om hand och delas ut i respektive brevfack. Läser av info-mailen och vidarebefordrar dem. Paket som ska skickas görs iordning och bokas för avhämtning. Blommor ska beställas för att skickas till nyanställda. Kontorsmaterial ska beställas samt visitkort. Posten som ska skickas görs iordning. 16:30 slutar för dagen medans min kollega stänger växeln 17:00. Vad du har lärt dig: Ta inget för givet. Ledning: Kan tyvärr inte ha någon uppfattning om den. Arbetsplatskultur: Godkänd Den svåraste delen av jobbet: Det är nog svåra frågor på engelska när de pratar för fort. Den bästa delen av jobbet: Alla underbara människor som jag kom i kontakt med såsom kunder, leverantörer och kollegor. Jag hade nog världens bästa jobb. Men som sagt inget får tas för givet.
Den tiden jag sommarjobbade på solar var super bra det är där ifrån mina kunskaper om grossist jobb och försäljning i butik inom el kommer ifrån. mycket trevliga arbetskollegor samt trevliga kunder. svåraste delen med jobbet var att jag är var ung och kunde inte allt som kunder frågade om. bästa delen är att få jobba i butik med försäljning av el.
Fördelar
Trevliga kunder.
Nackdelar
Inte kunna allt.