Sigtuna kommun

Recensioner från anställda på Sigtuna kommun

Jag hoppas att kunna ges en möjlighet jobbar hos Sigtuna kommun
Jobbet är varierande och trevligt, med trevliga kollegor, inte så mycket inflytande i sin jobbsitvasion tyvärr..
Fördelar
Friskvåeds chekar
Vi, all personal och även chefen brukade börja arbetsdagen med den kort morgongymnastik med musik. Sedan tog vi emot klienterna enligt tidtabellen. Detta upplevade jag så mycket upppigande som jag Fortsatt hittills. Vår chef var en trevlig och angagerade erfaren socialarbetare, Vilket jorde att vi alla kolleger kände oss ansvarstagande och stark. Den bästa delen av jobbet var när jag var jour 24 timmar per månad. Under jouren måste man få en del oväntade klient eller klienter som visade upp när som helst och ibland mitt på natten.
Fördelar
tillgång till tjänstbil och högersättning för gourtiden
Nackdelar
krävande
Man börja arbetsdag med mejl och sköta det nödvändigt Jag har lärt mig att samarbeta och jobba i grupp mer aktivt Ledning se till att arbetarna få stöd som behövs arbetskollegor är på sitt bäst när de uppskatta dialog Svåraste delen är när medarbetarna inte kommer överens Och bästa delen är när alla är sams
Fördelar
Utvecklings möjligheter
Nackdelar
saknar lunch förmån
ja arbetar med att dela reklam och jag har lärt mig hur man hittar det plats utan att använda nån hjälpmedel .ja arbetar själv utan några svårighet med att dela reklamer. den svårast delen med jobbet är att man måste var i bra kondition annars tar det lång tid med alla trapporna och man måste se till att man har delat alla gatorna man skulle del. Det bästa delen av jobbet är att man tränar samtidig som man jobbar o man får bra lön.
- Den lättaste för mig är min kontakt med eleverna och det är min bästa del av jobbet. Jag har bra kontakt med mina kollegor, speciellt med min kollega som delar ansvar som mentor. jag har inte svåraste delen av jobbet.
Fördelar
Gratis luncher
Nackdelar
Från att 2009 ur min synvinkel, varit "Sveriges bästa" arbetsplats - så har omorganisationer och otydligt ledarskap utarmat min kreativitet och glädje. Detta har pågått under många månader av stress och för hög arbetsbelastning.
Fördelar
Fantastiska arbetskamrater, kommunens läge i en underbar plats och Personalklubben
Nackdelar
Att övertid och hårt arbte inte premieras