Sigtuna kommun

Sigtuna kommun – recensioner om Ledarskap

Arbetet som idrottslärare på tre olika skolor i Sigtuna kommun var intressant och lärorikt. Kollegor i de olika arbetslagen hade stor kompetens och arbetsledningen fungerade bra.
Fördelar
Gratis skollunch
Nackdelar
Att jobba på tre olika skolor
Stressigt och utan handledning.Dålig lönChefer som ej tar ansvar och finns inte varken för personal eller klienter.Chefer har ej relevant utbildning för sitt jobb.Företagskultur- HärskarteknikRekommenderas ej,
Fördelar
Nackdelar
Dålig struktur och organisation. Inkompetent ledning utan empati
Jag har jobbat där i 7 år , och jag är nöjd . och nu söker bara extra jobb- Sigtuna är stort kommun med erfarna personal överallt. det år ett nöje för mig jobba med kommunet.
Fördelar
frsik chek
Nackdelar
ingenting
PERSONLIGBREV Ibeh miracle Odensalavägen2E Lgh 1104 19543  märsta. ANSOKAN Jag heter Ibeh Miracle och jag är 23 år. Jag kommer från Afrika och nu  jag bor och studera i Märsta,jag har bott längre i sverige jag är på komvux ,jag trivs mycket att jobba .och arbetade som expedit i klädbutiken i fyra år sedan.jag har också tre års erfarenhet från arbete  på restaurang i mitt hemland I afrika,jag har jobbat som städare,jag tycker om att joba med människor. Jag söker alla typer av jobb. Som person är jag noggrant, pigg, stark och social.jag är en God lyssnare, lojal,också snabb. På fritiden gillar jag att studera det svenska språket eftersom jag vill klara gymnasiså snabbt som möjlig.jag tror att har ett omväxlande jobb och tycker om att jobba och ge bra service att jobba, Jag behöver jobb för att kunna vara självförsörjande och självständig. Jag hoppas att min ansökan har väckt intresse och ser framemot att få bli kontakted av er. Med vänlig hälsning Miracle Ibeh. Sent from my Samsung device
Fördelar
Jobba för mycket och ge bra service
Nackdelar
Inga nackdel
Vi, all personal och även chefen brukade börja arbetsdagen med den kort morgongymnastik med musik. Sedan tog vi emot klienterna enligt tidtabellen. Detta upplevade jag så mycket upppigande som jag Fortsatt hittills. Vår chef var en trevlig och angagerade erfaren socialarbetare, Vilket jorde att vi alla kolleger kände oss ansvarstagande och stark. Den bästa delen av jobbet var när jag var jour 24 timmar per månad. Under jouren måste man få en del oväntade klient eller klienter som visade upp när som helst och ibland mitt på natten.
Fördelar
tillgång till tjänstbil och högersättning för gourtiden
Nackdelar
krävande
Man börja arbetsdag med mejl och sköta det nödvändigt Jag har lärt mig att samarbeta och jobba i grupp mer aktivt Ledning se till att arbetarna få stöd som behövs arbetskollegor är på sitt bäst när de uppskatta dialog Svåraste delen är när medarbetarna inte kommer överens Och bästa delen är när alla är sams
Fördelar
Utvecklings möjligheter
Nackdelar
saknar lunch förmån
Från att 2009 ur min synvinkel, varit "Sveriges bästa" arbetsplats - så har omorganisationer och otydligt ledarskap utarmat min kreativitet och glädje. Detta har pågått under många månader av stress och för hög arbetsbelastning.
Fördelar
Fantastiska arbetskamrater, kommunens läge i en underbar plats och Personalklubben
Nackdelar
Att övertid och hårt arbte inte premieras
Se fler recensioner av Sigtuna kommun