Sigtuna kommun

Recensioner från anställda som Personlig Assistent på Sigtuna kommun

Jag har jobbat där i 7 år , och jag är nöjd . och nu söker bara extra jobb- Sigtuna är stort kommun med erfarna personal överallt. det år ett nöje för mig jobba med kommunet.
Fördelar
frsik chek
Nackdelar
ingenting
PERSONLIGBREV Ibeh miracle Odensalavägen2E Lgh 1104 19543  märsta. ANSOKAN Jag heter Ibeh Miracle och jag är 23 år. Jag kommer från Afrika och nu  jag bor och studera i Märsta,jag har bott längre i sverige jag är på komvux ,jag trivs mycket att jobba .och arbetade som expedit i klädbutiken i fyra år sedan.jag har också tre års erfarenhet från arbete  på restaurang i mitt hemland I afrika,jag har jobbat som städare,jag tycker om att joba med människor. Jag söker alla typer av jobb. Som person är jag noggrant, pigg, stark och social.jag är en God lyssnare, lojal,också snabb. På fritiden gillar jag att studera det svenska språket eftersom jag vill klara gymnasiså snabbt som möjlig.jag tror att har ett omväxlande jobb och tycker om att jobba och ge bra service att jobba, Jag behöver jobb för att kunna vara självförsörjande och självständig. Jag hoppas att min ansökan har väckt intresse och ser framemot att få bli kontakted av er. Med vänlig hälsning Miracle Ibeh. Sent from my Samsung device
Fördelar
Jobba för mycket och ge bra service
Nackdelar
Inga nackdel