Recensioner från anställda som Mekaniker på Scania

Sund arbetsgivare
Har aldrig haft problem med arbetsgivaren. Har bytt jobb internt 5 gånger sista gången blev jag headhuntad . Kändes speciellt. Nu är det mest temperatutester som görs . Man kan om viljan finns utveckla sig på olika områden inom branschen . Finns goda möjligheter att skapa kontakter inom olika drifttekniska områden.
Fördelar
Kan till stor del styra jobbet själv.
Nackdelar
Kan bli mycket jobb under jultider och semestertider
inget just nu
det är kul att jobbe & lära sej mera om det man joba me,,
Fördelar
bra arb kompisar
Nackdelar
ja vet inte nu
BÄSTA ARBETSMILJÖN
jag älskade att arbeta på Scania pga att alla var snälla och roliga
dom fick arbetsplatsen att vara en kul plats att längta till. det var segt på morgonen men sedan blev det skönare.

jag praktiserade där under 3 år och fick lära mig en del samt att det alltid finns jobb inom branschen, fick även reda på många saker som jag tvivlade på. så som att ifall jag studerar till andra saker som inte har med fordon att göra men sedan vill arbeta med fordon. kommer det vara svårt att få jobb? kommer man ha glömt allt man har lärt sig?

då brukade min chef säga att man glömmer aldrig det man lär sig. pga att när man ser det så kommer man automatiskt ihåg det.

och att ta sig tillbaka till marknaden är enklare än många andra jobb då det är behov av mekaniker för tunga fordon. SCANIA=BÄST
Fördelar
gratis utbildning
Nackdelar
allt var bra
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Scania. Vår community är redo att svara.
4,1
3,8