Scandic Hotels

Recensioner från anställda som Hotellstädare på Scandic Hotels

I worked at Scandic Hotel i Örebro Väst only summer jobb.
Really good working conditions and we'll organized team leaders
Mycket ungdomar vilket är både negativt och positivt. Inte många kan svenska men engelskan funkar. det blir dock svårt att förstå varandra ibland även fast man pratar engelska. Samma arbetsuppgifter varje dag men även mycket fria händer att testa på nya saker. Många har en väldigt dålig och barnslig attityd och snackar skit vilket inte en arbetsledare ska göra. Ibland kan arbetsplatsen vara väldigt oseriös, men det är ett ställe att växa på.
Fick direkt dåligt intryck av rekryteraren, ytlig, snorkig klåparr, tyvärr, framstår sig själv bara i media och tror på sitt examinerade ledarskap, som inte associerar med verkligheten,,, slösar med folks tid, och det intrycket lyser innan man kommit på intervju,, färdigskräddade mallar, automatiska svar, i högsta grad opersonligt,
Fördelar
inga dålig lön folk söker annat
Nackdelar
många, kräver allt men inget tillbaka för olediga arbetstider alla dagar.
Det var roligt att uppleva något nytt med nya personer i en ny miljö.
Fördelar
Gratis luncher, trevlig personal
Nackdelar
Korta raster
Very nice people who worked with me. Work on Scandic are not stressed! Very good housekeeping Manager 😁👍 Regards all städ personal 😁👌👍
-Typical working day- is normal sometimes stressfull -I learned their four core values. (" be bold, be caring, be pro and be you") -Management were easy to approach. -Working culture is safe -Sometimes when some co-worker doesn't see your efforts but only sees your mistakes. - I enjoy what I'm doingand i love my job!
Fördelar
discounts on room rates and other amenities after working for 6 months
Nackdelar
biased misjudgement on employees performance.
Det var mycket svårt jobb. Var ingen tid att vila. Bara jobba, jobba och mycket stressig. Betalar inte om man jobbar extra. Alla talade ryska. Dålig miljon. Rekommenderar inte!!!!!
Fördelar
gratis mat
Nackdelar
många
Man jobbar jätte mycket, men man skit lön, rekommenderar inte det jobbet
Nackdelar
Arbetet inom housekeeking är alltid riktigt tufft och ibland är det för mycket stress att hinna med allt som krävs, men inom tiden man lär sig plannera en dag. Men min åsikt är att särkillt ledningen är det jobbigaste på jobbet. De flesta känner ingen stöd och dagen och även personalen är ganska ofta plannerad dåligt. Att jobba på sommaren krävs väldigt ofta även mer jobb på avdelningen. Jag har upplevt väldigt mycket stress inom denna tiden och det var mest på grund av ledningen som lägg även mer stress på sin personal med sitt oprofessionellt respektlöst beteende. Man känner sig ouppskattad och omotiverad. Jag tycker att ledningen behöver rätt utbildning för att jobba med männinskor.
Nackdelar
Inga förmåner till extrapersonal