Scandic Hotels

Recensioner från anställda på Scandic Hotels i Karlstad

Dem sysslor jag gör kan ibland vara lite enformiga. Ett hotellrum är ju trots allt inge mer. Men visst stöter man på äckliga saker också.
Nackdelar
Inga förmåner, betalar all mat via lön.
Jag har lärt mig att planera och organisera inom olika verksamhetsområden i köket
Fördelar
Gratis lunch
Nackdelar
inget
Arbetet i receptionen bestod av att bistå hotellgäster med service, ansvar för inkommande samtal, in och utcheckning, Fakturera rumsbokningar. Ansvar för lobbybar, Scandic shop i anslutning till receptionen.
Jag hade praktik på Scandic i 8 veckor. Jag jobbade i köket och fick hjälpa till med de dagliga arbetsuppgifterna, bla plocka fram och ta bort frukost, portionera ut mat till gästerna, servera och städa.
det är en bra arbetsplats, men det är mycket tunga lyftbörjar kl 0500 om morgonen för att göra i ordning för gesternasom kommer kl0630.månd-fred.lör-sön startar man kl 0600till 1230 ca. jag har lärt mig mycket då skillnaden från phillipinerna och dubai är storaarbetscollegane är bra att jobba med, men det är många nya som måste läras upp hela tiden det tär påalle arbets collegane är bra even scheferna och samhörigheten
Fördelar
gratis frukost