Scandic Hotels

Recensioner från anställda på Scandic Hotels i Helsingborg

På Scandic serverar vi otroligt fint ekologisk frukost till små som stora .Vi erbjuder även laktos och gluten intolerans alternativ. Vi på Scandic är medvetna om vårat miljöansvar, vara produkter är KROV - certifierad , vi använder miljö rengöringsmedel , sortera vara sopor mm.. Scandic erbjuder en arbetsmiljö som håller en hög professionell nivå där man kan prestera och utvecklas
Fördelar
grattis parkering
Nackdelar
Jag tyckte att det var en fin arbets miljö där man alltid kunde vara sig själv
Fördelar
Gratis lunch
Nackdelar
inget
Excellent introduction to my working life. Was able to get a good experience as to what is required in a service oriented job and how to ensure hospitality.
Arbetet inom housekeeking är alltid riktigt tufft och ibland är det för mycket stress att hinna med allt som krävs, men inom tiden man lär sig plannera en dag. Men min åsikt är att särkillt ledningen är det jobbigaste på jobbet. De flesta känner ingen stöd och dagen och även personalen är ganska ofta plannerad dåligt. Att jobba på sommaren krävs väldigt ofta även mer jobb på avdelningen. Jag har upplevt väldigt mycket stress inom denna tiden och det var mest på grund av ledningen som lägg även mer stress på sin personal med sitt oprofessionellt respektlöst beteende. Man känner sig ouppskattad och omotiverad. Jag tycker att ledningen behöver rätt utbildning för att jobba med männinskor.
Nackdelar
Inga förmåner till extrapersonal