Scandic Hotels
Recensioner från anställda på Scandic Hotels

Rolig upplevelse

21 november 2019
Det var roligt att uppleva något nytt med nya personer i en ny miljö.
Fördelar
Gratis luncher, trevlig personal
Nackdelar
Korta raster
19 mars 2020
extra help in housekeeping (Nuvarande anställd) - Täby
Really good working conditions and we'll organized team leaders
28 januari 2020
Frukostvärdinna och Housekeeping (Tidigare anställd) - Göteborg
Mycket ungdomar vilket är både negativt och positivt. Inte många kan svenska men engelskan funkar. det blir dock svårt att förstå varandra ibland även fast man pratar engelska. Samma arbetsuppgifter varje dag men även mycket fria händer att testa på nya saker. Många har en väldigt dålig och barnslig attityd och snackar skit vilket inte en arbetsledare ska göra. Ibland kan arbetsplatsen vara väldigt oseriös, men det är ett ställe att växa på.
18 april 2017
Servitris (Tidigare anställd) - Trollhättan
Har aldrig blivit behandlad så dåligt som på scandic Trollhättan och detta pga ledningen! Man mår inte bra på denna arbetsplats, kollegor har gått in i väggen,fått permanenta arbetsskador men framförallt mått psykiskt dåligt pga hur man behandlar sin personal (och då är detta unga människor vi pratar om!?!) Fusk med timmar, svårt att hålla vad de lovar, man sitter i skiten VARJE dag, dåligt bemannat, inga raster där mat är inräknat, övertid varje pass,chefer som verkligen inte borde ha personalansvar eller ens vara chefer,löjligt låga löner...nä ursh listan kan göras lång! Det är verkligen dagisnivå på denna arbetsplats! Jag stod ut i 1,5 år men sa sedan upp mig tillsammans med en handfull andra som inte heller orkade mer. De söker konstant personal här då de inte kan få folk att stanna, så gör dig själv en tjänst..SÖK EJ du förtjänar bättre jag lovar!
Fördelar
Nackdelar
Ingenting funkar här