Salems kommun

Recensioner från anställda som Köksbiträde på Salems kommun

Hittade 1 recension som matchade sökningenVisa alla 8 recensioner

Roligt jobb på otrygg arbetsplats

Under en arbetsdag hinner jag jobba med alla olika delar av vad köksbiträde innebär, som t.ex. utöver vanlig mat - laga specialkost, ta emot leveranser, förbereda, disk och städ. Under mina år som köksbiträde har jag lärt mig att lita på mig själv, t.ex. i situationer som kräver improvisation. Det har alltid känts tryggt att arbeta på denna arbetsplats, och jag har vart en lojal anställd sedan år -99, men under de senaste åren har det börjat kännas lite otryggt. Jag och många andra kollegor har blivit omplacerade flera ggr, och blivit tvungna att gå ner i timmar. Jag har alltid haft en fin relation till mina kollegor, jag har inga problem med den sociala biten utan kommer väldigt bra överens med de flesta. Den svåraste delen med jobbet är inte jobbet i sig, utan det är ovissheten om hurvida man kommer att bli omplacerad eller bli tvungen att gå ner ytterligare i timmar. Den bästa delen av jobbet är att jag just får jobba med det jag brinner för, matlagning!

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Salems kommun. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

3.3

• Salems kommun