Södertälje kommun

Recensioner från anställda på Södertälje kommun

Har önskan om ett fastanställning. inget trygghet om man är timvik. för ekonomi.
Jag som är undersköterska har lärt mig mycket genom vårdnad som . Personligaomsorg . Hygien . Stato på hälsosam . Massor av sjukdomar
Fördelar
Bra för fram tiden
Ett morgon möte att repporterar till kollegor och Vård teamen om händelser samt dagen planering. Jag har utveklas mycket genom att ha varit verksam under flera år inom vårdomsorg samt fått mycket relevant arbetslivserfarenhet som passar att jobba vidare som Undersköterska. Mina arbetskamrater är lätt att jobba med. Den svåraste del av mitt job kan blir brist på personalen och om man ha kollegor som tror inte på att man jobbar som team. den bästa delen av mitt job är Lag arbetet.
Fördelar
Att hjälpa människor
Nackdelar
Stressad ibland
Bra sida, lättare att söka jobb på Jag har inte fått jobb via sidan än Men hoppas på det
möter elever och personal på skola och simklubb med glädje och arbetslust undervisar och coachar vid varje möte. engagemang är viktigt och ökar lusten att lära ledning är viktig roll för att skapa arbetsglädje och engagemang. att räcka till för allt man vill delta och engagera sig i , reflextion är viktigt och tas för lätt på mötet med kollegor och studenter
Fördelar
personalpolitik och delaktighet
Nackdelar
bestämda arbetstider och lite flexibilitet
Alla dagar är givande på olika sätt! Det ger så mycket att arbeta med människor! Jag är en person som tycker om nya utmaningar och att det händer saker under arbetspassen!
Fördelar
Nära till jobbet
Nackdelar
?
mina kollegor var trevliga och flitiga. jag har lärt mig förståndet av barnens kreativitet ,mötande med andra och samarbete med olika personer. det var inget svårt. bästa delen att den var nära mitt hem.
Fördelar
gratis luncher och utflykter
Nackdelar
inga nackdelar
Jag jobbar bara som timmevikarie, på olika arbetsplatser det gör att jag får olika erfarenheter och träffar olika arbetskollegor. Beroende på var jag jobbar hittar alltid ett sätt att trivas och lär jag mig olika sätt att utföra mitt arbete. Jar har inte så mycket kontakt med ledning. Detta är det bästa delen av jobbet är att jag hinner aldrig bli uttråkat eller stressad. Jag trivs att möta olika brukare och olika arbetskollegor och utföra olika arbetssysselssätningar.
Fördelar
träffa olika brukare, arbetskollegor och utföra olika sysslor
Nackdelar
Ha inte tid att träffa ledning, vara med att påverka
Bra arbetsmiljö och roliga kollegor. Älskar att jobba i team och bra arbetsledare.
DET BÄSTA MED JOBBET ÄR ATT MAN HJÄLPER MÄNNISKOR I SINA DAGLIGA SYSSLOR
Fördelar
BRA ARBETSTIDER
Nackdelar
DÅLIGT BETALT
man lär sig någonting varje dag. På mitt jobb är det många gäster som kommer in varje dag, vissa känner vi för de kommer ofta och vissa är nya. varje dag lär jag mer om hur jag ska hantera problem och situationer, och nu är det stor skillnad mellan mig nu och mig i år sedan.
Nackdelar
när det inte finns bra respekt mellan personalen
vardagliga sysslor med personer som har funktionsnedsättningar och vi jobbar med ett roligt sammansatt gäng som har dem i tanke i första ledet. Samarbete är mycket viktigt då vi är på ett dygnet runt boende och alla stormtrivs. Alla jobbar för samma mål i verksamheten och alla får individuella utbildningar vid behov.
Fördelar
utbildning
Nackdelar
inga andra förmåner
Trivdes jätte bra på jobbet jag hade inom Södertälje Kommun. Arbetade själv hos en kvinna där jag trivdes otroligt bra. Hjälpte henne i vardagen med hemmet och barnen.
Vi börjar med att ha en samling på varje avdelning. Där vi sjunger och delar ut frukt till barnen. Ibland går vi ut efter samlingen och ibland stannar vi inne. Jag har lärt mig att sammarbeta med barn och träffa nya arbetskollegor. Den svåraste delen av jobbet är nog att försöka stoppa en konflikt mellan barnen som du inte har sett.
Jag gillar att jobba och träffa nytt folk som man lär känna.Under arbetsdagen som bilr det mycket skoj och jag har lärt mig väldigt mycket på en sån kort tid. Mina arbetskollegor är snälla och hjälpsamma. Ledningen är bra och är beslutsamma.
Fördelar
bra arbetskamrater
Se fler recensioner av Södertälje kommun