Recensioner från anställda som Butiksbiträde på Rusta

Vanlig arbetsdag är fylld av både vara på golvet och sitta i kassan. Sammansvetsad grupp som samarbetade då vi inte hade någon chef för tillfället.
man fick plocka upp varor, hålla rent på hyllorna, mycket trevlig personal men tyvärr va detta bara en praktik plats, men jag rekomenderar starkt Rusta som arbetsplats
Det var kul att jobba här men kanske inget för mig, vill jobba där det det är mera kunder i omlopp
En typisk arbetsdag innebar uppackning och frontning av varor Hur det är att jobba i butik Mycket bra arbetsledning Bra arbetskamrater och arbetsplatskultur Svåraste delen var att till en början hitta och veta var alla varor fanns i butiken Den bästa delen var kundkontakten, att veta att man kunde hjälpa någon
När jag arbetade på Rusta fick jag göra mycket olika saker. Jag fick sitta i kassan, ta emot ordrar, göra ordrar, vara med under ombyggnation m.m.
Fördelar
Roliga arbetskamrater
Nackdelar
Inget vidare ledarskap
De är en bra arbetsplats, veligt utan en riktig varuhuschef och ingen fast personal
Fördelar
15% personalrabatt
mycket trevliga arbetskamrater, bra chef. mycket kul jobb, träffar mycket kunder och jätte kul att få hjälpa dom
Fördelar
bra lunchrum
Nackdelar
svårt att ta rasten fullt ut, mycket folk i butiken hela tiden.
Jag började 7 på morgon, började med att packa upp varor som kom på pallar varje morgon, butiken öppnade 10, då och då kunde jag få ta kassa pass. mycket bra arbetskamrater och chef, jag jobbade bara extra och efter vintern blev det inte tillräckligt med jobb för att få jobba mer. Kan komma upp.