Rozen Clean AB

Recensioner från anställda som Städare på Rozen Clean AB

jag trivs att jobba på det här företaget, människor är kloka o snälla, jag känner mig tryggt o stabilt. typiskt arbetsdag består av vanliga rutiner o mitt huvudet behöver inte anstränga sig för att lösa några problem, bara händer o fötter som jobbar o det är skönt faktiskt att tänka på ingenting o liksom slappna av. jag lärde mig att lita på människor som jag jobbar med. o det är skönt att veta att alltid finns människor som stödjer dig på jobbet (t.ex. jag kraschade en lampa hos en kund, men min chef ringde o sa att det är ingen fara, o dem ska lösa det med kund). vilken lättnad man känner när chef ringer o säger vänliga ord! det är alltid nöje att jobba med intelligenta människor, ingen som tjafsar, gapar, skriker osv, då behöver man inte anstränga sig för att bli förstådd, vissa saker man kan förstå utan att säga ett ord o det är viktigt att människor på företaget förstår varandra. svåraste delen av jobbet när man trivs inte med kunden, själva jobbet innebär inga problem, problem kan uppstå bara mellan människor. det är så åtminstone för mig. o den bästa delen av jobbet, naturligtvis, när kunden är nöjd :-D
Fördelar
kickoff
Nackdelar
Bra ledning i företaget. Modern App för tidsregistrering. Bra villkor. Man får mycket jobb.
Fördelar
Mycket jobb