Rozen Clean AB recensioner av medarbetare

Very good company. Nice personal. Responsible and frendlly
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 7Nej 1Rapportera
Reliable empoyer
quality manager (Nuvarande anställd) –  Stockholms Län23 maj 2018
I am realy happy, to have a chance to be empoyed by Rozen clean. I can trust this employer, Salary never late, If I have some personal thinks to do on work day, they always arange time to fix it. The work schedule is flexible, speceal when I have kid, and I need to take him, or pick up from school.
Vacation, I love the way, how is paying vacation money. Like a saving method. Thats very good!
Contacting with emploees very respectfull, even if anythink went wrong, they resolve it gently.
Realy rocomendet by me.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 34Nej 3Rapportera
Arbetsplatskultur
människor på företaget är beredvilliga att samarbeta
Städare (Nuvarande anställd) –  Lidingö6 april 2018
jag trivs att jobba på det här företaget, människor är kloka o snälla, jag känner mig tryggt o stabilt.
typiskt arbetsdag består av vanliga rutiner o mitt huvudet behöver inte anstränga sig för att lösa några problem, bara händer o fötter som jobbar o det är skönt faktiskt att tänka på ingenting o liksom slappna av.
jag lärde mig att lita på människor som jag jobbar med. o det är skönt att veta att alltid finns människor som stödjer dig på jobbet (t.ex. jag kraschade en lampa hos en kund, men min chef ringde o sa att det är ingen fara, o dem ska lösa det med kund). vilken lättnad man känner när chef ringer o säger vänliga ord!
det är alltid nöje att jobba med intelligenta människor, ingen som tjafsar, gapar, skriker osv, då behöver man inte anstränga sig för att bli förstådd, vissa saker man kan förstå utan att säga ett ord o det är viktigt att människor på företaget förstår varandra.
svåraste delen av jobbet när man trivs inte med kunden, själva jobbet innebär inga problem, problem kan uppstå bara mellan människor. det är så åtminstone för mig.
o den bästa delen av jobbet, naturligtvis, när kunden är nöjd :-D
Fördelar
kickoff
Nackdelar
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 39Nej 7Rapportera
A good employer.
Städerska (Nuvarande anställd) –  Hela Stockholm6 april 2018
Den bästa: good attitude towards employees, helpful staff.
Fördelar
Very nice atmosphere in company
Nackdelar
Salary could be higher
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 38Nej 5Rapportera
God sammanhållning bland personalen
Städare (Nuvarande anställd) –  Stockholm6 april 2018
Bra ledning i företaget. Modern App för tidsregistrering. Bra villkor. Man får mycket jobb.
Fördelar
Mycket jobb
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 29Nej 4Rapportera
Arbetsplatskultur
Kul företag med bra villkor!
Kundtjänst-/bokningsansvarig (Nuvarande anställd) –  Lidingö6 april 2018
Det är kul att jobba hos Rozen Clean, där den ena dagen är aldrig den andra lik. Det är alltid en familjär känsla där inga dörrar är stängda och ingenting är omöjligt!
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 23Nej 6Rapportera
Ianspråktagen profil

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Rozen Clean AB. Vår community är redo att svara.

Ställ en fråga

Rozen Clean AB recensioner per plats