Rozen Clean AB

Hittade 9 recensioner som matchade sökningenVisa alla 10 recensioner

Very good

Very good company. Nice personal. Responsible and frendlly

Roligt fast ensamt jobb

Att jobba för Rozen Clean AB som städare känner bra för det mesta. Man få upptäcka olika platser och hem, från kund till kund, vilket kan vara spännande. Det är ovanligt att få resa till mer än två olika platser om dagen. Kunder brukar vara snälla.Man måste avända kundens städsmaterial, vilket kan vara oeffektiv och då skulle man hellre ha en mer proffsig alternativ. Det vore till och med bättre om företaget skulle rekommendera allergivanliga rengöringsmedel.Det som är svårast kan vara ensamhet på jobbet. Man får sällan träffa kollegor, och även då är det inte så lätt att socialisera eftersom kunder kan vara hemma.Ibland kan man också få en liten existentiell kris hos rika kunder, igenom att se hur mycket de har när man själv har så lite.Det bästa delen av jobbet brukar vara att göra en skillnad, och att träffa hundar och katter. När man får lite sällskap av husdjur samt man jobbar så är det underbart.

Fördelar

Man får betalt för hela tiden man befinner sig hos kunden, Man bestämmer själv hur mycket tid krävs för att städa hemmet, Lite kompensation för längre resor

Nackdelar

Inga automatiska notifikationer av nya pass och förändringar, Man måste avända sin egen bil och alla resorna ingår inte i arbetstid, Ingen tillgång till professionell rengöringsmedel, Svårt att förstå precis det som står på lönspecifikationen

Excellent

I'm profesional cleaner with knowledge and skills.

Thumbs up!!!

All people working for Rozen Clean are fantastic. It is a very friendly environment that makes you feel comfortable for any questions and imediate help will come from the management (θ‿θ). And last but not least... Any effort, hard work or good results are very much acknowledged and appreciated. So far I feel lucky working with them (◠‿・)

Fördelar

Excellent long term benefits such as extra insurance cover

Nackdelar

So far I can't think of any

Reliable empoyer

I am realy happy, to have a chance to be empoyed by Rozen clean. I can trust this employer, Salary never late, If I have some personal thinks to do on work day, they always arange time to fix it. The work schedule is flexible, speceal when I have kid, and I need to take him, or pick up from school. Vacation, I love the way, how is paying vacation money. Like a saving method. Thats very good! Contacting with emploees very respectfull, even if anythink went wrong, they resolve it gently. Realy rocomendet by me.

människor på företaget är beredvilliga att samarbeta

jag trivs att jobba på det här företaget, människor är kloka o snälla, jag känner mig tryggt o stabilt. typiskt arbetsdag består av vanliga rutiner o mitt huvudet behöver inte anstränga sig för att lösa några problem, bara händer o fötter som jobbar o det är skönt faktiskt att tänka på ingenting o liksom slappna av. jag lärde mig att lita på människor som jag jobbar med. o det är skönt att veta att alltid finns människor som stödjer dig på jobbet (t.ex. jag kraschade en lampa hos en kund, men min chef ringde o sa att det är ingen fara, o dem ska lösa det med kund). vilken lättnad man känner när chef ringer o säger vänliga ord! det är alltid nöje att jobba med intelligenta människor, ingen som tjafsar, gapar, skriker osv, då behöver man inte anstränga sig för att bli förstådd, vissa saker man kan förstå utan att säga ett ord o det är viktigt att människor på företaget förstår varandra. svåraste delen av jobbet när man trivs inte med kunden, själva jobbet innebär inga problem, problem kan uppstå bara mellan människor. det är så åtminstone för mig. o den bästa delen av jobbet, naturligtvis, när kunden är nöjd :-D

Fördelar

kickoff

A good employer.

Den bästa: good attitude towards employees, helpful staff.

Fördelar

Very nice atmosphere in company

Nackdelar

Salary could be higher

God sammanhållning bland personalen

Bra ledning i företaget. Modern App för tidsregistrering. Bra villkor. Man får mycket jobb.

Fördelar

Mycket jobb

Kul företag med bra villkor!

Det är kul att jobba hos Rozen Clean, där den ena dagen är aldrig den andra lik. Det är alltid en familjär känsla där inga dörrar är stängda och ingenting är omöjligt!

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Rozen Clean AB. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

4.8

• Rozen Clean AB
Berätta hur vi kan förbättra den här sidan
Vad skulle du vilja lägga till eller ändra?