Region Skåne

Recensioner från anställda som Servicemedarbetare på Region Skåne

Servicemedarbetare6 recensioner

Hittade 6 recensioner som matchade sökningenVisa alla 102 recensioner

Helt ok

Det var ett rätt tungt arbete med att lyfta tunga kartonger och rensa papper. Men man lärde känna nya människor och det var trevligt.

Skit jobb

Du blir snabbt utbränd,kass lön ,tungt och slitigt, mycket stress,kassa chefer som är helt ointresserade av dig sitter mest och fikar och pratar telefon dagarna igenom.

Fördelar

När man går hem för dagen

Nackdelar

Absolut inga

Tråkigt jobb

Städade olika avdelningar där många läkare är bittra och hälsar inte ens på dig. Man gör dessutom för lång tid på sig att städa klart så när du väl är färdig har du inget annat att göra än att vandra runt i korridoren tills man slutar, jobbiga kollegor (vissa), cheferna ger dålig information om vad som händer och jag är allmänt trött på detta jobb. På utbildningen lär de dessutom att man bara ska använda vatten utan medel på toaletter.....jätteäckligt.

Fördelar

God kaffemaskin. Helt ok lön

Nackdelar

Städningen

Väldigt trevliga och uppskattande kollegor.

Överlag tyckte jag att det var väldigt kul att jobba hos Region Skåne och jag lärde mig mycket.

Spännande

Det var jätte kul att arbeta inom Region Skåne men tyvärr jag fick inte förlägning eftersom man fick bara arbeta 3 månader.

Lärorik miljö

En arbetsdag kunde variera väldigt mycket från att vara extremt lugn eller vara bara spring hela tiden och knappy kunna ha tid för att sitta ner och äta för 5 minuter. Personalen varierade väldigt mycket från att vara extremt snälla eller extremt trångsinta, allt berode också på hur deras dag kunde ha varit eller personligheterna.

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Region Skåne. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Recensioner av Region Skåne efter plats

• Region Skåne