Region Skåne

Recensioner från anställda som Servicemedarbetare på Region Skåne

Det var ett rätt tungt arbete med att lyfta tunga kartonger och rensa papper. Men man lärde känna nya människor och det var trevligt.
Städade olika avdelningar där många läkare är bittra och hälsar inte ens på dig. Man gör dessutom för lång tid på sig att städa klart så när du väl är färdig har du inget annat att göra än att vandra runt i korridoren tills man slutar, jobbiga kollegor (vissa), cheferna ger dålig information om vad som händer och jag är allmänt trött på detta jobb. På utbildningen lär de dessutom att man bara ska använda vatten utan medel på toaletter.....jätteäckligt.
Fördelar
God kaffemaskin. Helt ok lön
Nackdelar
Städningen
Överlag tyckte jag att det var väldigt kul att jobba hos Region Skåne och jag lärde mig mycket.
Det var jätte kul att arbeta inom Region Skåne men tyvärr jag fick inte förlägning eftersom man fick bara arbeta 3 månader.
En arbetsdag kunde variera väldigt mycket från att vara extremt lugn eller vara bara spring hela tiden och knappy kunna ha tid för att sitta ner och äta för 5 minuter. Personalen varierade väldigt mycket från att vara extremt snälla eller extremt trångsinta, allt berode också på hur deras dag kunde ha varit eller personligheterna.