Region Skåne
Recensioner från anställda på Region Skåne

8 februari 2020
1- tisdagen och torsdagen 2-att vara tålig och punktlig och håller tider , samarbetar med andra personal och fråga andra När behöves! 3-svåraste delen att man måste komma ihåg detaljer till cheferna! 4-att göra Dina uppgifter rätt varje day !
11 september 2018
sommarjobbade som servicevärd (Tidigare anställd) - Skåne Län
Kunde ha tre olika arbetspass som då är mat, frukost eller städ. Att städa var nog de som var slitsamt men för mig givande för det var då man kunde prata med de olika patienterna och visa skapa man en relation med. Mat passen var lång tråkiga då det inte fanns så mycket att göra efter lunch fram tills middag. Frukost passen var sköna då man började tidigt och slutade tidigt. Man gör i ordning frukosten på morgonen när frukost tiden är slut, hjälper mat till med städ. Frukost passen är också den som lämnar blodprover till blodcentralen(minns inte vad det heter). Det svåra var att jobba med andra som inte gör sitt jobb helhjärtat och inte tar ansvar för sina arbetsuppgifter. Det bästa med detta var patienterna, tycker om att ta hand om våra äldre och ge dom lite kärlek. Undersköterskorna och sjuksköterskorna har inte tid och vissa familjer glömmer bort sina gamla.
21 oktober 2020
Logistiker (Tidigare anställd) - Malmö
Massa rasister på region Skåne. Fullt med vuxen mobbning och utstötning , ni borde kolla igenom er personal bättre kanske ( mest dom äldre som är rasister)
Fördelar
Hjälper människor
Nackdelar
Hade kunnat skriva 2 A4 papper
4 februari 2020
Städerska (Tidigare anställd) - Malmö
Att arbeta som städerska var väldigt påfrestande både fysiskt och mentalt. Man måste vara bered på att städ på avdelningar med patienter och sjukhuspersonalen.
  1. 1- tisdagen och torsdagen 2-att vara tålig och punktlig och håller tider , samarbetar med andra personal och fråga andra När behöves! 3-svåraste delen