Ramboll

Recensioner från anställda på Ramboll

Arbetsdagen är 8 timmar med lunchpaus och 2 fikapaus. På Ramboll har jag lärt mig mycket inom programkalkylering för alla byggnationstyper inklusive infrastruktur och de arbetsprocesserna från projektering till dess utförande. Jag har varit uppdragsledare på många olika kalkylprojekter med olika komplexitet och jag har deltagit på möten med kunder och projektörer. Ramboll är ett dansk företag organiserad på multinationella avdelningar och lokala och regionala strukturer. Fungeringsprincipen är samarbeten, horisontellt och vertikalt. Det finns inte svåra delar av jobbet. Autodisciplinen överskrider vilken som helst tillfällig svårighet. Jag gillade alla aktiviteter och jag har lärt mig av var och en av dem.
Som min första job i sveriga det är rolight och väldight vardfull jag jobbar mest i projectering av VA OCH MARK Jag lära mig AUTOCAD CIVIL 3D OCH NOVAPOINT
Arbetsdag går snabbt, man känner inget stress på kontoret. Jag har lärt mig mycket om samarbeta . Folket här är snälla och hjälpsamma.
Fördelar
Grattis frukost
Nackdelar
låg lön
Se fler recensioner av Ramboll