Pysslingen Förskolor

Recensioner från anställda som Barnskötare på Pysslingen Förskolor

Barnskötare5 recensioner
Ett arbete fyllt av glädje, utmaningar och reflektion.
Jag skulle aldrig rekommendera någon att jobba hos Pysslingens förskolor såsom de behandlar sina anställda. Jag har aldrig mått så dåligt som när jag jobbade för Pysslingens förskolor.

Pysslingen är en privat, vinststrävande företagskoncern vars enda mål är att tjäna så mycket pengar som möjligt. De bryr sig inte överhuvudtaget om oss som är/ har varit anställda utan de byter ständigt ut personalen såsom de känner för, och så pass ofta att föräldrarna till barnen på förskolorna börjat anmärka på att "vikarierna kommer och går" lite hursomhelst. Det tycker jag säger en del om verksamheten.

Jag rekommenderar därför alla som frågar mig att undvika Pysslingens förskolor som arbetsplats. Ingen förtjänar att må lika dåligt som jag när jag jobbade för dem.
Fördelar
Enda fördelen är den pedagogiska måltiden som är gratis då man äter med barnen.
Nackdelar
Vinstrdrivande, bryr sig ej om sina anställda
härlig arbetsplats med härliga människor. fin skola
Pysslingen behöver sluta tänka på sina investerare och aktieägare . De behöver höja de anställdas lön och förmåner!
Fördelar
Utbildning
Nackdelar
Ingen gratis lunch, för låga löner
Jag har arbetat inom skolan i lrak som lärare i gymnasium skolan i 5 år . Jag har arbetat inom förskoleverksamhet i 3 år .Jag har arbetat med i åldrarna 1-3 år. Jag har haft ansvar över uppstart av nya avdelingen och inskolningar.Mina tre viktigaste byggstenar för barnen är ,närhet,trygghet och omsorg.Får varje barn det kan de på ett lustfyllt sätt utvecklas i sin egen takt !
Fördelar
Friskvård
Nackdelar
Långresa