Recensioner från anställda på Pizza Hut i Göteborg

Göteborg8 recensioner
Under min praktik på Pizza Hut upplevde jag att arbetsuppgifterna var mycket varierande och roliga. Personalen strävade efter att lära mig så mycket som möjligt vilket jag uppskattar mycket nu i efterhand. Arbetsmiljön var mycket bra.
Fördelar
God stämning bland kollegor
Nackdelar
Dålig struktur
Väldigt bra jobb med en hyfsad lön. Jobbet är väldigt stressigt och svårt att genomföra.
Fördelar
Väldigt trevliga kollegor
Strukturen på arbetsplatsen var välarbetad och hade kunnat fungera men vi saknade ständigt folk (under sommarmånaderna) och var därför underbemannade. Detta gjorde att ovana medarbetare snabbt slängdes in i en miljö som var tärande psykiskt och fysiskt.
det gavs möjlighet till raster och personalen jobbade alla tillsammans för att göra det bästa av situationer, men jag skulle personligen inte vilja jobba där igen.
Fördelar
Gratis luncher, Raster, Bra struktur, Bra introduktion, Väldigt snällt inställda till plöstligt lediga dagar
Nackdelar
Underbemannat, Lön drogs av om man inte kunde stoppa smitande kunder
Mycket av dåligt jobb läggs på de yngre och de är en dålig social miljö.
Fördelar
gratis mat
Helt okej arbete, där jag städar gör pizzor och håller igång hela tiden.
Jag är en trevlig, respektfullt och ambitiös kille och Jag har mycket god fysik.
Mina tidigare arbetslivserfarenheter har gett mig erfarenheter av att arbeta både självständigt och att samarbeta med andra. Jag tränar 3-5 gånger per vecka.

Jag är en pigg kille från Ghana. Nu letar jag efter nya utmaningar och är öppen för att lära mig nya saker på en arbetsplats där min positiva syn på livet kommer till sin rätt. Jag har lätt för att lära, är glad och omtänksam, en som passar bra in i team med andra ord.

Jag är uppvuxen i Italien där jag även studerade grafisk design.

För att få lite extrapengar jobbade jag som reklamutdelare i Göteborg i ett års tid.

På min fritid tränar och spelar jag mycket fotboll.
Jag jobbar fortfarande på Pizza Hut. Det brukar vara lugnt väldigt sällan. Det finns verkligen mycket att göra varje dag oavsett hur dagen ser ut. Mina arbetskollegor är trevliga i allmänhet och ledarskapet är bra men det kan kanske vara lite bättre. Jag har jobbat på restauranger innan Pizza Hut men på Pizza Hut har jag lärt mig mest. Jag fick lära mig hur man kan vara stresstålig och hur kan man hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Det finns inte något som är svårare eller lättare. Allt är lika svårt och allt är lika viktigt. Den bästa delen av jobbet är god mat. Den svåraste delen är att stänga restaurangen när det var en galen dag eftersom i såna fall är man tvungen att stanna kvar ganska länge.
Fördelar
Fördelen är god mat
Nackdelar
Nackdelen är korta pauser.
Alltid finns det något att göra.
Mina arbetskollegor är underbara.