Recensioner från anställda på Pizza Hut

Productive and fun working environment

9 juli 2017
Jag är en trevlig, respektfullt och ambitiös kille och Jag har mycket god fysik. Mina tidigare arbetslivserfarenheter har gett mig erfarenheter av att arbeta både självständigt och att samarbeta med andra. Jag tränar 3-5 gånger per vecka. Jag är en pigg kille från Ghana. Nu letar jag efter nya utmaningar och är öppen för att lära mig nya saker på en arbetsplats där min positiva syn på livet kommer till sin rätt. Jag har lätt för att lära, är glad och omtänksam, en som passar bra in i team med andra ord. Jag är uppvuxen i Italien där jag även studerade grafisk design. För att få lite extrapengar jobbade jag som reklamutdelare i Göteborg i ett års tid. På min fritid tränar och spelar jag mycket fotboll.
10 september 2020
jobb var servitris (Nuvarande anställd) - Göteborg
Väldigt bra jobb med en hyfsad lön. Jobbet är väldigt stressigt och svårt att genomföra.
Fördelar
Väldigt trevliga kollegor
23 april 2019
Praktikant (Tidigare anställd) - Göteborg
Under min praktik på Pizza Hut upplevde jag att arbetsuppgifterna var mycket varierande och roliga. Personalen strävade efter att lära mig så mycket som möjligt vilket jag uppskattar mycket nu i efterhand. Arbetsmiljön var mycket bra.
Fördelar
God stämning bland kollegor
Nackdelar
Dålig struktur
9 juli 2018
Servitris/FOH (Tidigare anställd) - Göteborg
Strukturen på arbetsplatsen var välarbetad och hade kunnat fungera men vi saknade ständigt folk (under sommarmånaderna) och var därför underbemannade. Detta gjorde att ovana medarbetare snabbt slängdes in i en miljö som var tärande psykiskt och fysiskt. det gavs möjlighet till raster och personalen jobbade alla tillsammans för att göra det bästa av situationer, men jag skulle personligen inte vilja jobba där igen.
Fördelar
Gratis luncher, Raster, Bra struktur, Bra introduktion, Väldigt snällt inställda till plöstligt lediga dagar
Nackdelar
Underbemannat, Lön drogs av om man inte kunde stoppa smitande kunder