Recensioner från anställda på Pizza Hut

Rolig miljö, roliga människor och trevlig personal.
sir. Regarding the work and the general atmosphere in Pizza Hut, it varies from branch to branch. And I think I learned the most important thing when working with different nationalities and different cultures this was new to me. Of course, the days of the week differ in work, for example, at the end of the week, the volume of work is much more than normal days. I hope that I have succeeded in the expression.
Fördelar
No, it was deducted from the salary in the sense that I pay every day
Nackdelar
Everywhere its pros and cons
Väldigt bra jobb med en hyfsad lön. Jobbet är väldigt stressigt och svårt att genomföra.
Fördelar
Väldigt trevliga kollegor
Stressig arbetsmiljö samt oförskämd ledare och chef.Vart utsatt för kränkningar och pikningar utav ledaren utan någon anledning. Ska man jobba där så är det lika bra att fjäska sönder chefen för att vara säker på att få kvar. Men hade hon inte sparkat mig så hade jag ändå sagt upp mig till slut iaf.
Fördelar
Gratis luncher
Jag tycker om att jobba på pizza hut och jag saknar det jobbet.
Under min praktik på Pizza Hut upplevde jag att arbetsuppgifterna var mycket varierande och roliga. Personalen strävade efter att lära mig så mycket som möjligt vilket jag uppskattar mycket nu i efterhand. Arbetsmiljön var mycket bra.
Fördelar
God stämning bland kollegor
Nackdelar
Dålig struktur
Jag uppfattade jobbet som väldigt tråkigt. Chefen var väldigt dålig på att kommunicera med medarbetarna.
Fördelar
Inte så stressigt
Nackdelar
Dålig kommunikation mellan arbetarna och chefen
Typisk dag så kommer man in i tid, stämplar och byter om i omklädningsrummet. Sedan fick jag torka borden innan butiken öppnade och när butiken då öppnade fick jag förbereda ingredienserna och förbereda deg till pizzorna. Det arbeta olika sköna och vänliga personer på arbetsplatsen vilket gör det kul att komma och jobba, de är även produktiva så man lär sig att hålla samma tempo. Från början kan det kännas stressigt men det vänjer man sig snabbt vid. Bästa delen av jobbet är medarbetarna.
Fördelar
Gratis lunch
Strukturen på arbetsplatsen var välarbetad och hade kunnat fungera men vi saknade ständigt folk (under sommarmånaderna) och var därför underbemannade. Detta gjorde att ovana medarbetare snabbt slängdes in i en miljö som var tärande psykiskt och fysiskt.
det gavs möjlighet till raster och personalen jobbade alla tillsammans för att göra det bästa av situationer, men jag skulle personligen inte vilja jobba där igen.
Fördelar
Gratis luncher, Raster, Bra struktur, Bra introduktion, Väldigt snällt inställda till plöstligt lediga dagar
Nackdelar
Underbemannat, Lön drogs av om man inte kunde stoppa smitande kunder
jag kommer inte ihåg hur det var att jobba hos Pizza Hut eftersom att jag var 14 vid den tidspunkten.
Jag tyckte om att arbeta där men personalkontakten var dålig---
Fördelar
gratis mat
Nackdelar
Mycket av dåligt jobb läggs på de yngre och de är en dålig social miljö.
Fördelar
gratis mat
Min tid på Pizza Hut utvecklade mig mycket som person då man fick ta mycket eget ansvar, vi jobbade som ett lag och motiverade varandra till att alltid utvecklas - och gav feedback till varandra. Ibland tyckte jag att det blev lite väl "hård" miljö för mig då de andra anställda hade ganska grov humor som inte alltid föll mig i smaken, detta ledde till mycket prat om varandra och det var tillslut den största anledningen till att jag valde att säga upp mig.
Helt okej arbete, där jag städar gör pizzor och håller igång hela tiden.
Pizza hut har lärt mig hantera mycket stressiga och röriga situationer genom att behålla mitt inre lugn, skärpa och positiva energi. Jag har växt som människa och lärt mig hantera alla olika typer av människor. Både min sociala förmåga och min passion för service har utvecklats något enormt.
Fördelar
Kundkontakten och bra kollegor
Nackdelar
Ingen ergonomisk arbetsmiljö, extremt mycket stress och slitsamt. Både psykiskt och fysiskt påfrestande.
Ingen dag är lik den andra, vilket gör jobbet mer intressant och lärorikt.
Fördelar
Härligt personal, bra sammarbete
Nackdelar
Inga nackdelar
Jag är en trevlig, respektfullt och ambitiös kille och Jag har mycket god fysik.
Mina tidigare arbetslivserfarenheter har gett mig erfarenheter av att arbeta både självständigt och att samarbeta med andra. Jag tränar 3-5 gånger per vecka.

Jag är en pigg kille från Ghana. Nu letar jag efter nya utmaningar och är öppen för att lära mig nya saker på en arbetsplats där min positiva syn på livet kommer till sin rätt. Jag har lätt för att lära, är glad och omtänksam, en som passar bra in i team med andra ord.

Jag är uppvuxen i Italien där jag även studerade grafisk design.

För att få lite extrapengar jobbade jag som reklamutdelare i Göteborg i ett års tid.

På min fritid tränar och spelar jag mycket fotboll.
mycket dåligt arbetsmiljö,kökersonal kan inte prata svenska.
Jag jobbar fortfarande på Pizza Hut. Det brukar vara lugnt väldigt sällan. Det finns verkligen mycket att göra varje dag oavsett hur dagen ser ut. Mina arbetskollegor är trevliga i allmänhet och ledarskapet är bra men det kan kanske vara lite bättre. Jag har jobbat på restauranger innan Pizza Hut men på Pizza Hut har jag lärt mig mest. Jag fick lära mig hur man kan vara stresstålig och hur kan man hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Det finns inte något som är svårare eller lättare. Allt är lika svårt och allt är lika viktigt. Den bästa delen av jobbet är god mat. Den svåraste delen är att stänga restaurangen när det var en galen dag eftersom i såna fall är man tvungen att stanna kvar ganska länge.
Fördelar
Fördelen är god mat
Nackdelar
Nackdelen är korta pauser.
Alltid finns det något att göra.
Mina arbetskollegor är underbara.
Progressiv arbetsdag med tillagning som inledning och rusningstimmen som huvudfokus.

Lärt mig hur arbetslivet ser ut. Att se saker ur olika synvinklar och hur det är att arbeta i en stressfylld miljö samt kunna behärska det.

Min chef var uppmuntrande vilket hjälpte mig väldigt mycket mentalt. Hänvisningen var enkel att förstå och lärorik.

Praktiserade med elever från andra skolor och det var knappast svårt att socialisera sig. De samarbetade väl och var trevliga.

Den svåraste delen var att anpassa sig i de olika momenten samtidigt, men det såg ljusare ut efter ett par dagar.

När jag såväl lyckats arbeta med fullt förstående och fått en behaglig rytm i arbetet.
Fördelar
Gratis lunch, fint sällskap.
Nackdelar
Ingen befordran då jag bara var 16 år.