PEC

Recensioner från anställda på PEC

Hittade 7 recensioner som matchade sökningenVisa alla 77 recensioner

Ett jobb som kräver mycket tålamod oc

Företag i sig är helt okej väll mycket olika typer av människor som jobbar där väldigt lätt att få arbetskamrater med tanke på att man sitter bredvid varandra varje 8 timmar om dagen inte jätte viktigt med klädstilen men man ska ändå se lite hyfsad ut tex jeans t-shirt/shorta

Bästa plats att gå in i väggen

Om du vill gå in I väggen, inte sova på nätterna eller får extrema panikattacker - så är detta jobbet för dig. Varje dag ser likadant ut, sätter mig vid en dator som halvt fungerar, hörlurar som kunder/patienter inte kan höra mig igenom samt med ett kopp kaffe som smakar toavatten. Cheferna existerar på plats, gör ingenting för att hjälpa en under problem om uppstår, utan springer till sitt kontor och låtsas man inte existerar. Sitter i samtal med arga människor för jag inte kan boka dem för covidvaccin för cheferna vågar inte tala med ders chefer att det inte finns tider inne på systemet. Så fort man kommer nära så låstas det som att du inte existerar förrän du iaf stått vid dem i 15 min och ropat deras namn. Det är konstant stökigt på arbetsplatsen, popcorn, chips sprids runt i lokalen, alltid kallt för de inte vill spendera mer pengar för värme för de som arbetar där, en automatmaskin som är "sönder" som Pec heller inte tänker lösa. Toaletterna är det alltid papper överallt, vatten/piss över golvet och på toalettstolen.

Fördelar

Sitter på reddit i 8 timmar

Nackdelar

Sitta på Pec i 8 timmar

Stressig arbetsplats

För högljutt, ingen bra utbildning ingen kommunikation mellan personalen

Fördelar

Nackdelar

Högljutt

Inget för mig

En av de bästa arbetsgivarna i branschen. Bra grundlön och bra provisionsstege.

Jobbig arbetsmiljö

Satt hela dagarna i ett öppet kontorslandskap och blev väldigt trött i huvudet av det konstanta tjattrandet.

lärorik och rolig arbetsmiljö

varit roligt o arbeta där då det är lite mer åt teamarbete.

Spännande

En vanlig arbetsdag på PEC var att man började sälja böcker kl 09.00 och fick utskällning av personerna man pratade med. Det bästa med jobbet var kollegorna och rasterna. Det var det man såg fram emot varje arbetspass.

Fördelar

Underbara kollegor

Nackdelar

Press på att sälja

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos PEC. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Jämför PEC med

Läs mer om PEC på populära orter

• PEC