Partille Kommun

Partille Kommun – recensioner om Lön och förmåner

Jag uppfattar ett högt tempo, får inte den hjälp jag behöver
Göteborgsandan är högst påtaglig i hela kommunen, förlorare här blir skattebetalarna.
Bra arbetsplats med bra medarbetare tyvärr en ganska stressande och hög arbetsbelastning.
Fördelar
500 friskvård
Nackdelar
Friskvårdsbidrag kunde allt vara högre
Jag lärde mig mycket om hur man hanterar varor på lager, placerar varor i butik och hjälper kunder. Det roligaste är absolut att hjälpa kunder med vad de behöver ha hjälp med. Det svåraste kunde vara att hålla koll på hela affären men det gick bra ändå, bara att fråga sig fram. Ledningen var helt okej, lite orättvist behandlad men annars bra.
Fördelar
Lära sig om en ny bransch
Nackdelar
Dålig feedback
Jag vill ha en chef som bryr sig om sin personal och dess välbefinnande och inte bara ser i allt att spara pengar. sen förstår jag också att det finns normer att följa men ibland så måste man gå vidare för att få en bra balans mellan arbetstagare och chefer och ledning, mår personalen bra så blir det också ett bättre arbete
Nackdelar
dåligt friskvårdsbidrag
Bra tillfälliga jobb med bra lön o trivsel god mat bra tidergod kamratskap många olika vänner o goda pat
Fördelar
Bra arbtider
Nackdelar
Tungt
En arbetsdag bestod utav att ta hand om barnen och leka lekar med dom sen var det lunch, mina arbetskollegor och allt runt omkring va jätte bra
Fördelar
Man åt lunch med barnen
Jag vill gärna arbeta som personlig asistent här. När jag tittar på den här siten tycker jag att det är bra företag.
Fördelar
Gratis luchen
En typisk dag för mig var att välkomna barnen och förbereda frukost åt dem samt att ha samling med dem. Vi tog ut dem på gården där det lektes. Sen så hade jag som uppgift att ta hand om några barn som behövde extra hjälp.

På det jobbet som jag hade, lärde jag mig jättemycket.Exempelvis så lärde jag mig om hur hur man kan förberedda barn profiler under terminerna. Jag var även delaktig i alla möten där jag lärde mig om exempelvis vad som skulle göras under veckan och även annat viktigt.

Jag trivdes jätte mycket med mina arbetskollegor. Jag kände mig välkommen och trygg.

Jag tycker att det inte finns något som jag anser var en svår del av jobbet, så inget.

Den bästa delen med mitt jobb var att få komma dit varje dag och få träffa alla härliga barn samt mina arbetskollegor.
Fördelar
Vi fick god mat.
Nackdelar
Inget.
Kommer in på kontoret stämmer av med Natt personalen, tar en kopp kaffe inväntar chef för personal möte.
Går till brukares hem, ger morgon medicin, antecknar i pärm.

Ges frukost, går ut senare på dagen fikar gör aktiviteter.

Arbetskollegor är jätte trevliga och snälla, ställer upp, ger ett gott skratt!
Se fler recensioner av Partille Kommun
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Partille Kommun. Vår community är redo att svara.
3,8
3,9