Partille Kommun

Recensioner från anställda som Barnskötare på Partille Kommun

Barnskötare3 recensioner
Jag uppfattar ett högt tempo, får inte den hjälp jag behöver
I Partille jag hade mitt första jobb sen jag kom till Sverige. Jag har lärt mig mycket när det gäller arbetslivet i Sverige. Jag hade mycket kollegor på jobbet och vi har jobbat i team.
En typisk dag för mig var att välkomna barnen och förbereda frukost åt dem samt att ha samling med dem. Vi tog ut dem på gården där det lektes. Sen så hade jag som uppgift att ta hand om några barn som behövde extra hjälp.

På det jobbet som jag hade, lärde jag mig jättemycket.Exempelvis så lärde jag mig om hur hur man kan förberedda barn profiler under terminerna. Jag var även delaktig i alla möten där jag lärde mig om exempelvis vad som skulle göras under veckan och även annat viktigt.

Jag trivdes jätte mycket med mina arbetskollegor. Jag kände mig välkommen och trygg.

Jag tycker att det inte finns något som jag anser var en svår del av jobbet, så inget.

Den bästa delen med mitt jobb var att få komma dit varje dag och få träffa alla härliga barn samt mina arbetskollegor.
Fördelar
Vi fick god mat.
Nackdelar
Inget.
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Partille Kommun. Vår community är redo att svara.
3,8
3,9