Olivia Omsorg

Recensioner från anställda på Olivia Omsorg

Jag jabbar på Olivia Omsorg sedan 2016. Jag tycker om på arbetsmiljö.
Oerfaren outbildade personal , Dåligt Schema, myck dåliga och svårt frisisk på jobbet , grupp grupper på jobbet , elaka och dåliga personal mot boendena ,,,väldig dålig lön , inte rättvist allas på alla sätt ,
Fördelar
Lite
Nackdelar
Mycket
chefen var välgit noga och det känns underbar att jobba på olivia (lss)i kista. jag kände mig trygg och boendena var trygga och avslappnad. väldigt hälsosamt kost och väldigt bra arbets miljö . jag vill gärna jobba på olivia igen eftersom jag saknat både boende o personal. mvh sss
Fördelar
olika kulturer
Nackdelar
utbildning och språket (svenska)
Jag trivs valdigt bra pa Olivia hemomsorg. Underbara kollegor Bra sammarbete Osvaldo. Cheferna har koll pa allt och alla och det gillar jag det ger dem en eloge. Det ar viktigt att man trivs pa arbetet och att allt funkar. Mvh Catharina Ramallo
Fördelar
Bra arbets kamrater
Nackdelar
En organisation som saknade tydlighet och ledarksap. Vi var en bra arbetsgrupp så vi hade roligt tillsammans och gjorde det bästa vi kunde men det värsta ledarskap jag upplevt i en organisation.
Personal assisting to both mentally handicapped and physically disabled persons; part time outside my studies at high school; immensely important experience, learning to communicate and interact with persons with mental disturbances
Se fler recensioner av Olivia Omsorg