Novasis Mitt AB

Recensioner från anställda på Novasis Mitt AB

Mycket bra arbetare Hjälpa varandra Följ instruktioner De lärde mig att arbeta ordentligt.
Jag tycker att mitt arbete är energigivande dels för att jag arbetar med en person som jag fungerar bra med men även för att varje dag är annorlunda! Klickar bra med Novasis kundansvarig och vi har aldrig hamnat i någon situation som vi inte kunnat lösa smidigt.
Jag skulle inte rekommendera någon att söka dit . Dåligt organiserat . Dålig uppföljning . Personal behandlas mycket illa .
Fördelar
Nackdelar
Många
Är du sjukskriven så måste du verkligen kolla upp att bolaget har anmält detta till Försäkringskassan, efter de första 14 dagarna. Händer inte på detta bolag! De struntar i att du har en hyra att betala och inte har några pengar. De kräver också att du ska vara med på personalmöten om du är sjukskriven.
Fördelar
finns inga
Nackdelar
opålitliga chefer
Ett bolag som inte svarar varken i telefon eller på mejl från anställda eller kunder. de ger ingen information och bryr sig inte om något. Schemat kommer tidigast ut en vecka innan det gäller. Anställda ser inte vem som jobbar och kan därför inte heller byta pass vid behov. Utlägg som anställda har gjort får man vänta på i flera månader. Neddragningar av assistenters timmar får man se i schemat utan någon personlig kontakt.
Fördelar
Finns absolut inga!
Nackdelar
Chefen ljuger utan tvekan
Svår arbetsplats rent psykiskt, detta på grund av att klienten man skulle ta hand om var mycket högljudd.
Fördelar
Gratis kaffe
Nackdelar
Störande arbetsmiljö
Novasis har en tydlig organisation med rätt personer på rätt ställen. Ledningen genomsyrar företagets organisation på ett bra sätt där alla blir tillgodosedda. Kommunikationen fungerar väl då organisationen är platt. Personlig assistent - Arbetsledare - Kundansvarig - Verksamhetschef. Rekommenderar varmt denna arbetsgivare.
Fördelar
Generösa arbetsvillkor, roliga kickoffer, roliga aktiviteter för personalen