Nordic Wellness

Recensioner från anställda som Säljare på Nordic Wellness

Säljare2 recensioner
Nordic Wellness är en rolig arbetsmiljö med mycket unga personer runt omkring dig.
Lönen är inget vidare men söker man ett roligt jobb så är detta definitivt det!
Fin arbetsplats men väldigt dryg nyanställd chef. Den nyanställda chefen som jobbar på Nordic i Ullevi ( GÖTEBORG). Håller aldrig det hon lovat. Känns bara som att hon är där för att hon vet om att hon sitter på en garanterad lön varje månad. När man försöker nå henne så svarar hon nästan aldrig. En chef kanske inte kan leverera enbart goda resultat, men en chef kan vara bra tack vare sina handlingar vilket hon inte alls tänker på. Utan framgångsrika medarbetare så kan det fokus du lägger på mål aldrig att nås! Om någon av medarbetarna blir framgångsrik så är det din medarbetare som ska uppmärksammas och gratuleras och inte en chef. Chefen kan ta kred, men lite ödmjukhet krävs det från sin sida så att man själv som chef och ansiktet utåt blir respekterad och älskad av sina egna anställda! Därefter kan chefen se till så att de anställda utvecklas ännu mer så att det blir grönt ljus i framtiden för företaget! Var tvungen att säga upp mig själv ( inte ensam om det andra kollegor med) PGA dessa egenskaper som fattades hos en chef! Hon är endast snälla mot sina kollegor som hon SJÄLV ANSTÄLLT!!! Dvs hon favoriserar de! Nånting måste göras åt detta så att anställda får samma motivation när de ska jobba. Utöver det så är det en fin arbetsplats mitt i centrala Göteborg. Glada och pigga samt trevliga människor som tränar i en skön miljö!
Fördelar
Gratis gymkort
Nackdelar
Chefens tänkande