Nordic Wellness

Recensioner från anställda som Huvudkontor på Nordic Wellness

Huvudkontor1 recension
Sverige1 recension
Hittade 1 recension som matchade sökningen
Jag jobbar på huvudkontoret inom Gym jätten där det sitter olika sorters avdelningar. Alla medarbetare måste jag säga är hur sköna som helst, även om det är ett familjestyrt företag där det finns 2 olika familjer som styr alla dess avdelningar.

En typsik arbetsvecka Börjar på Måndag med måndagsmöte där vi går igenom alla som deltagares scheman. Sedan sätter sig alla på sin avledning och jobbar med respektive avdelnings jobb. Runt 12 är det lunch och sedan jobbar man tills 17 - 19 varje dag.

Ledning och cheferna har oklara roller och tjänster, dom älskar att sätta oss medarbetare på plats och gärna förminska oss, nästan trycka ner oss. Jag vågar inte ens gå till min chef för stöd längre då jag har en klump i magen som inte försvinner. Det finns en kontorshund som också lever livet på HK och bajsar och kissar inomhus så vi personal får städa efter ibland.

Det svåraste är att inte bli uppskattad eller få feedback för ditt jobb, gör det du ska, fyll ditt syfte och håll käften är lite av kulturen här.

Mina kollegor då sammanhållning är väldigt skön.