Nordic Wellness

Recensioner från anställda på Nordic Wellness i Stockholm

Stockholm2 recensioner
En typisk arbetsdag: säljer jag medlemskap, kokar kaffe, attesterar löner, attesterar fakturor, lägger schema, ringer företag, sitter i möte, håller i gruppträning, städar, rekryterar och/eller coachar personal Jag har lärt mig att alltid ha ett öppet sinne. Att vara flexibel och hitta lösningar. Att arbeta självständigt och i team mot deadline. Det svåraste med nuvarande position är att arbeta mot högt uppsatta mål, med hög personalomsättning. Jag arbetar i en kedja som expanderat kraftigt under flera år, vilket leder till en del administrativ växtvärk. Tidoptimismen är konstant. Det är alltid god stämning och väldigt högt i tak. När man arbetar med människor på det sättet som vi gör är det aldrig långtråkigt. Bäst av allt är att dagligen förändra/förbättra livskvalité.
Fördelar
Fri träning, alltid nära till skratt!
Nackdelar
Ont om fritid, sällan ledig.
En typiskt arbetsdag kan se olika ut, det beror på hur mycket barn som finns på plats, finns de barn ser jag till att vara med dom och leka med dom tills deras föräldrar kommer, annars går jag runt på gymmet och ser till att allt är snyggt och rent. Jag har lärt mig att ta hand om flera barn i olika åldrar samtidigt. Här jobbar jag också själv men har ju massvis med kollegor runt om mig som har andra arbetsuppgifter. Det svåraste är att ta hand om spädbarn då jag ibland inte förstår varför de gråter och inte alltid lyckas lugna dom. Den bästa delen av jobbet är ju att även här skapa band med barn som kommer tillbaka och känner igen en och tycker de roligt att se mig igen.
Fördelar
Träffa mycket barn.
Nackdelar
Ingen rast eller lunch.