Nordic Wellness
Recensioner från anställda på Nordic Wellness

Diktatur med oklar ledning.

11 februari 2020
Jag jobbar på huvudkontoret inom Gym jätten där det sitter olika sorters avdelningar. Alla medarbetare måste jag säga är hur sköna som helst, även om det är ett familjestyrt företag där det finns 2 olika familjer som styr alla dess avdelningar.

En typsik arbetsvecka Börjar på Måndag med måndagsmöte där vi går igenom alla som deltagares scheman. Sedan sätter sig alla på sin avledning och jobbar med respektive avdelnings jobb. Runt 12 är det lunch och sedan jobbar man tills 17 - 19 varje dag.

Ledning och cheferna har oklara roller och tjänster, dom älskar att sätta oss medarbetare på plats och gärna förminska oss, nästan trycka ner oss. Jag vågar inte ens gå till min chef för stöd längre då jag har en klump i magen som inte försvinner. Det finns en kontorshund som också lever livet på HK och bajsar och kissar inomhus så vi personal får städa efter ibland.

Det svåraste är att inte bli uppskattad eller få feedback för ditt jobb, gör det du ska, fyll ditt syfte och håll käften är lite av kulturen här.

Mina kollegor då sammanhållning är väldigt skön.
14 september 2020
Receptionist (Tidigare anställd) - Kungsbacka
Jag skulle inte rekommendera att jobba där, på grund av dålig lön, dåliga platsansvariga som pratar skit om sina receptionister. Olika regler från platsansvarig till platsansvarig, allt är oklart pga alla säger olika. När man ställer upp hela tiden får man inget för det.
Fördelar
Gratis gymkort
Nackdelar
Dålig lön, dåliga chefer, dålig arbetsmiljö
24 augusti 2020
Receptionist (Tidigare anställd) - Kungsbacka
Jag skulle ej rekommendera detta jobb eftersom att du gör så mycket mer än vad du får betalt för, samt även att platscheferna kommer ej överens om regler och jobbet är överlag väldigt luddigt
Fördelar
Gratis gymkort
Nackdelar
Dålig lön för vad du gör, inga tydliga instruktioner, dåliga arbetsförhållanden
18 maj 2020
Gruppträningsinstruktör (Tidigare anställd) - Höganäs
Rolig och kreativ arbetsmiljö, roliga kollegor och en härlig och engagerad relation mellan instruktörer och motionärer.