New Yorker

Recensioner från anställda på New Yorker

Man lär sig att ha tålamod i en miljö som Kista Galleria, mycket service och hjälp vill kunderna ha.

Så min lärdom från detta jobb är att jag blivit mer utåtriktad och mer serviceminded då det är ett stort behov av de.

Har alltid fungerat bra med kunder, såsom stammisar, mina kollegor och arbetsgivare.

Är en lättsam person och ödmjuk, så tänker alltid på det bästa för folk runt om mig samt för företaget skull.

Svåraste delen av jobbet är de sena arbetstiderna, då Kista Galleria har öppet till 21.00 Mån-Fre.
Fördelar
Bra kollegor
Nackdelar
Sena arbetstider
New Yorker borde aldrig finnas i Sverige pga allvarlig brist på arbetsmiljö och för höga arbetspress! Man får aldrig beröm och man får knapp ha ett eget liv då man måste vara tillgänglig non stop! Jag har jobbat där under många år och mår illa när jag ser en av deras butiker!
Själva arbetet i sig är inget speciellt svårt.
Men tyvärr använder de sig av dåliga metoder för att utse vilka som ska få klättra i position. De har fått många klagomål om hur de låter sina anställda behandla varandra men de väljer oftast att sparka den/dem som känt sig utsatta för mobbning eller liknande. Man kan få belöning om man t.ex hittar fel hos andra. Väldigt tråkigt att se sina kollegor bli behandlade på sådant sett.

Bästa med jobbet är att man kan få lära sig yrket och få jobba i detaljbutik. Att man är många kollegor är också ett plus.
Fördelar
Många kollegor
Nackdelar
Mobbning och dålig ledarskap
Bra företag med möjligheter att kunna klättra sig upp i tjänst och kunskap.
det var kul och väldigt givande. fick lära mig kassa, systemet de använder, bygga om, med mera
Börjar med att påfyll av gårdagens säljning, samt nya varor och givetvis kundservic att hjälpa kunderna är alltid det viktigaste.
Sedan är det omhäng om det kommit något nytt till butiken.

Svåraste delen av jobbet är att ibland bara på lager när jag älskar att vara i butiken och hjälpa kunderna.

Den roligaste/ bästa delen är att kunna finnas där och hjälpa andra och givetvis få ett band med kunden.
Se fler recensioner av New Yorker
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos New Yorker. Vår community är redo att svara.
3,2
3,1