Nannynu
Recensioner från anställda på Nannynu

Superroligt extrajobb!

30 augusti 2018
Jag har jobbat med många olika familjer hos Nannynu! Några har jag jobbat hos i flera år och känner mig som en del av familjen hos. Några hjälper jag bara då och då, men det är alltid jätteroligt! Jag har mycket bra kontakt med min kontaktperson på kontoret och brukar få snabba svar när jag har frågor eller behöver hjälp med något. Det kändes även tryggt att få gå kursen i HLR, så att jag verkligen kan göra allt om nåt skulle hända. Under mina studier har det gått jättebra att anpassa mitt schema till familjens och tvärt om.Om jag har velat jobba mer brukar det alltid gå att hitta en extra familj som behöver hjälp då och då eller bara hoppa in om någon annan barnvakt är sjuk och inte kan jobba. Det är roligt att få så bra kontakt med familjerna och att få vara som en extra förälder eller syskon till barnen, samt att få vara en förebild fr dem! Jag rekommenderar alla att jobba som barnvakt hos Nannynu!
Fördelar
Roligt och anpassningsbart
29 mars 2020
Barnvakt (Nuvarande anställd) - Lerum
Nannynu är ett seriöst, kreativt och samarbetsvilligt företag som tar både anställda och kunder på allvar.
26 februari 2020
Samma rollSamma plats
Barnvakt (Tidigare anställd) - Stockholm
Jobbet på NannyNu är kul och perfekt till den som studerar samtidigt.
6 februari 2020
Barn vakt (Tidigare anställd) - Stockholm
En vanlig arbetsdag ser ut som att du hämtar barnet från dagis/förskola/skola. Kommer hem, tillagar maten, underhåller barnen och om natttar. Som barnvakt lär man sig att ta ansvar. Du är ansvarig att barnet får bra, är mätt och belåten. Som anställd hos Nannynu tar du väldigt mycket ansvar själ. Du måste se till att vara i tid till jobbet, inte slarva med maten eller lekarna då barnen måste trivas med dig och se fram emot att du tar hand om dem. Den svåraste delen av jobbet är första tiden med barnet/barnen. Det tar tid innan de vänjer sig vid dig och börjar lita på dig. Det bästa med jobbet är att du lär dig ta ansvar, umgås med gulliga barn och lär dig att komma ur krångliga situationer.