Nannynu
Recensioner från anställda på Nannynu

NannyNu tar väl hand om sina anställda

22 mars 2015
Bra kontakt med arbetsgivare och jag vet att jag alltid kan vända mig till hen när problem uppstår. Självklart även när något roligt händer. Det är svårt att ge recension till Nannynu då jag inte arbetar på deras kontor. Jag arbetar som barnvakt hos en familj som jag har fått genom dem.
29 mars 2020
Barnvakt (Nuvarande anställd) - Lerum
Nannynu är ett seriöst, kreativt och samarbetsvilligt företag som tar både anställda och kunder på allvar.
26 februari 2020
Samma rollSamma plats
Barnvakt (Tidigare anställd) - Stockholm
Jobbet på NannyNu är kul och perfekt till den som studerar samtidigt.
6 februari 2020
Barn vakt (Tidigare anställd) - Stockholm
En vanlig arbetsdag ser ut som att du hämtar barnet från dagis/förskola/skola. Kommer hem, tillagar maten, underhåller barnen och om natttar. Som barnvakt lär man sig att ta ansvar. Du är ansvarig att barnet får bra, är mätt och belåten. Som anställd hos Nannynu tar du väldigt mycket ansvar själ. Du måste se till att vara i tid till jobbet, inte slarva med maten eller lekarna då barnen måste trivas med dig och se fram emot att du tar hand om dem. Den svåraste delen av jobbet är första tiden med barnet/barnen. Det tar tid innan de vänjer sig vid dig och börjar lita på dig. Det bästa med jobbet är att du lär dig ta ansvar, umgås med gulliga barn och lär dig att komma ur krångliga situationer.