Nannynu
Recensioner från anställda på Nannynu

Ett roligt och lärorikt extrajobb

26 juni 2017
En typisk arbetsdag ser ut så att jag går och hämtar på förskolan och sedan hittar vi på en utomhusaktivitet, sedan går vi in och lagar mat och exempelvis efter maten leker, läser bok eller pysslar. Genom att jobba som nanny krävs mycket pålitlighet då man tar hand om ett par föräldrars barn och man ska kunna ha en god kontakt både med barnet i mitt fall på 5 år och barnets föräldrar. Jag har lärt mig att ha mycket tålamod och det gör ingenting om något går fel, så som det kan göra när man är liten. När du startar som nanny ingår även en HLR-kurs som jag är klar med. Jag har en handledare som man mailar med regelbundet och ser hur det går och hur man trivs. Det svåraste kan vara att alltid göra som barnen vill, man måste vara hård och bestämd i vissa lägen och det är något man lär sig med tiden. Det bästa är att man får nya erfarenheter, man får röra på sig mycket, vara social och ha ett väldigt glatt och positivt arbete.
29 mars 2020
Barnvakt (Nuvarande anställd) - Lerum
Nannynu är ett seriöst, kreativt och samarbetsvilligt företag som tar både anställda och kunder på allvar.
26 februari 2020
Barnvakt (Tidigare anställd) - Stockholm
Jobbet på NannyNu är kul och perfekt till den som studerar samtidigt.
29 januari 2020
barnvakt (Nuvarande anställd) - Södertälje
Det är ett jobb där man får utvecklas mycket som person och lära sig att ta ansvar och finnas där för framför allt barnen.