Recensioner från anställda som Säljare på MQ

Säljare8 recensioner
Jag hade nog världens bästa chef och kollegor i butiken jag jobbade på, har inget dåligt alls att säga om någon !
Du blir kastad in i arbetet utan att veta vart något ligger eller hur kassan fungerar. Det finns ingen personal så du står själv nästan hela tiden. Jag stod själv 10-20 utan rast. Cheferna bryr sig inte om dig utan bara om hur mycket vinst butiken har dragit in. Jobba inte på MQ.
Tar alltid hänsyn till personen i fråga. Goda väggar att luta sig mot om man skulle få problem eller bli sjuk.
arbetade extra i 4 år med ett gäng härliga kollegor och chef
MQ är en av dem bättre butikskedjorna. Man får en fri roll att sälja varor med sin egen personliga touch. Personalen och ledarna är väldigt kunniga och duktiga
Jobbade som säljare och lager.
Ett arbetsdag kunde vara på följande sätt.

allt från varuplock till skylta till att hjälpa kunden men det de behöver hjälp med.

Jätte trevliga kollegar samt chef.

Det svåraste kunde vara att det var långt tråkigt någon dag då det inte kom så många kunder.

det bästa var att man fick märkesplagg till ganska rimliga priser då man hade personal rabatt.
Fördelar
Märkesplagg
Nackdelar
inga kommentar
En typisk arbetsdag är att man ska göra sina kunder nöjda och ge dem det lilla extra! Jag har lärt mig ohert mycket inom personlig service och ta ansvar. Mina arbetskolleger är super bra och ställer alltid upp för varandra.

Det bästa med detta jobbet är att alla har ett sådan förtroende och att alla gör ett skit bra arbete!
Resultatfokuserade, bra med säljutbildning, trevlig arbetsplats, chans att utvecklas.