Recensioner från anställda på MQ i Malmö

Malmö2 recensioner
En typisk arbetsdag är att man ska göra sina kunder nöjda och ge dem det lilla extra! Jag har lärt mig ohert mycket inom personlig service och ta ansvar. Mina arbetskolleger är super bra och ställer alltid upp för varandra.

Det bästa med detta jobbet är att alla har ett sådan förtroende och att alla gör ett skit bra arbete!
Hej !
Min tid på MQ har varit otroligt lärorik , jag har verkligen gått livets hårda skola och lärt mig allt från grunden .

En dag på jobbet kan se ut som följer ..........Inspirera och utbilda personal och butikschef hur man exponerar och varulägger så säljande som möjligt för att få den bäst visuella och mekaniskt säljande butiken efter dom förutsättningar som finns . Också att butiken följer MQ:s koncept , se till att skyltfönster ser bra ut och att skyltdockor och torsos är rätt stylade och inspirerande att kunden blir köpsugen, samt resultatuppföljning .

Mina arbetskollegor är jättetrevliga och roliga , duktiga.

Svårast har varit att känna sig tillräcklig , jag har 22 butiker som jag ansvarar för .

Det bästa med jobbet är att det är så himla roligt och varierande , ena dagen är inte den andra lik. Full fart hela tiden , det gillar jag verkligen . Produktiv 0ch rolig miljö .

Jag har lärt mig allt om butikskommunikation , försäljning , jag har jobbat med detta sedan 1988 .

Ledningen är bra.
Fördelar
Frihet under ansvar .
Nackdelar
Inga igentligen