Recensioner från anställda på MQ

Ett roligt jobb där du får lära dig allt som har med butiken att göra och framförallt att ta hand om kunden.
Du blir kastad in i arbetet utan att veta vart något ligger eller hur kassan fungerar. Det finns ingen personal så du står själv nästan hela tiden. Jag stod själv 10-20 utan rast. Cheferna bryr sig inte om dig utan bara om hur mycket vinst butiken har dragit in. Jobba inte på MQ.
Jag hade nog världens bästa chef och kollegor i butiken jag jobbade på, har inget dåligt alls att säga om någon !
Bästa delen av jobbet är att få vara kreativ i servicemötet med kunden och jobba med kläder och accessoarer för att hitta kundens personliga stil. En härlig teamkänsla och ambition som sprider sig gör jobbet ännu mer inspirerande.
Tar alltid hänsyn till personen i fråga. Goda väggar att luta sig mot om man skulle få problem eller bli sjuk.
arbetade extra i 4 år med ett gäng härliga kollegor och chef
MQ är ett fantastiskt jobb med mycket varierade arbetsuppgifter
MQ är en av dem bättre butikskedjorna. Man får en fri roll att sälja varor med sin egen personliga touch. Personalen och ledarna är väldigt kunniga och duktiga
Jobbade som säljare och lager. Ett arbetsdag kunde vara på följande sätt. allt från varuplock till skylta till att hjälpa kunden men det de behöver hjälp med. Jätte trevliga kollegar samt chef. Det svåraste kunde vara att det var långt tråkigt någon dag då det inte kom så många kunder. det bästa var att man fick märkesplagg till ganska rimliga priser då man hade personal rabatt.
Fördelar
Märkesplagg
Nackdelar
inga kommentar
My Skill Source Market and analyze Market Trend. Source New Potential Market. Show Company Strength to Customer. Develop Customer Relationship. Negotiate & finalize price with customers & vendors. Communication with Buyer & supplier for projection, plan, order placement etc Sourcing of fabrics, yarn, trims and accessories from home and abroad. Source reliable vendor and supplier. Source new development and arrange necessary presentation for the buyer. Bring new innovation and share with customer to reach customers satisfactory level. Drive commitment to effective calendar management across functional areas. Work on fast fashion and quickest delivery plan.
* En typisk arbetsdag på MQ är mycket energisk och mycket produktiv. *Jag har lärt mig olika säljknep och läsa av kunden och vad den är ute efter på ett professionellt sätt. *Min chef var jättetrevlig och jag kände att hon var min mentor. kollegorna var absolut jättetrevliga och det var som att umgås med sina vänner och jobba samtidigt. *Jag upplevde inga svårigheter under mitt arbete. * Bästa delen av jobbet var att få träffa på olika människor varje dag och den dagen var olik den andra med nya överraskningar.
Fördelar
20 % rabatt
En typisk arbetsdag är att man ska göra sina kunder nöjda och ge dem det lilla extra! Jag har lärt mig ohert mycket inom personlig service och ta ansvar. Mina arbetskolleger är super bra och ställer alltid upp för varandra. Det bästa med detta jobbet är att alla har ett sådan förtroende och att alla gör ett skit bra arbete!
Min tid på MQ var väldigt givande, Då detta är en butik med mycket kunder så utvecklades min förmåga att jobba i högt tempo med många bollar i luften men fortfarande hålla en hög kvalité på servicen. Tiden på MQ var väldigt rolig då det sällan var en lugn stund och man verkligen kom in i tempo från öppning till stängning.
Resultatfokuserade, bra med säljutbildning, trevlig arbetsplats, chans att utvecklas.
Jag hade väldigt roligt på MQ och fick lära mig mycket under tiden jag var där. Trevlig personal som förklarade och visade hur arbetet gick till.
Duktiga medarbetare. Bra ledning. Mycket lojala anställda. Trevligt klimat. Värnar om sin personal.
No day at work is the same as yesterday. Easy workflow and great collegues.
Hej ! Min tid på MQ har varit otroligt lärorik , jag har verkligen gått livets hårda skola och lärt mig allt från grunden . En dag på jobbet kan se ut som följer ..........Inspirera och utbilda personal och butikschef hur man exponerar och varulägger så säljande som möjligt för att få den bäst visuella och mekaniskt säljande butiken efter dom förutsättningar som finns . Också att butiken följer MQ:s koncept , se till att skyltfönster ser bra ut och att skyltdockor och torsos är rätt stylade och inspirerande att kunden blir köpsugen, samt resultatuppföljning . Mina arbetskollegor är jättetrevliga och roliga , duktiga. Svårast har varit att känna sig tillräcklig , jag har 22 butiker som jag ansvarar för . Det bästa med jobbet är att det är så himla roligt och varierande , ena dagen är inte den andra lik. Full fart hela tiden , det gillar jag verkligen . Produktiv 0ch rolig miljö . Jag har lärt mig allt om butikskommunikation , försäljning , jag har jobbat med detta sedan 1988 . Ledningen är bra.
Fördelar
Frihet under ansvar .
Nackdelar
Inga igentligen
Se fler recensioner av MQ