Mora Kommun
Recensioner från anställda på Mora Kommun

27 mars 2020
Min lön var olika eftersom jag jobbade natt beroende på hur många nätter man hade/månad eller om man jobbade extra på nåt annat ställe.
18 april 2020
Vårdbiträde på korttidsboende Spanskgårde, lärarvikarie förskola-gymnasium (Tidigare anställd) - Utmeland mestadels, hela kommunen
Det borde vara lättare att förhandla ny lön efter en prövotid, alt regelbundet bestämd tid, t ex 3-6 mån som timanställd då man inte har säkerhet som en fastanställd, ej heller löneförmåner, borde även de avtalen vara mer rörliga och möjlighet att kunna förhandla lön efter motsvarande erfarenhet, personlig lämplighet och inte efter titel.
18 mars 2020
Äldreboende, och simledare (Nuvarande anställd) - Mora
Att jobba i mora kommun är bra och att man har olika alternativ på jobb. För tidigare har jag bott i mindre ort då var det inte många jobb att välja på, därför gillar jag jobba i mora, och har redan haft två jobb ända sedan jag flyttade till mora.
20 november 2019
Kundtjänst medarbetare (Tidigare anställd) - Ja
Jag jobbade med Mora kommun två år sedan och jag intress och jobba hos er
  1. Jag är en driven person som tar mitt jobb på allvar fullt ut . Jag brinner för att hjälpa andra människor !