Mora Kommun
Recensioner från anställda på Mora Kommun

Arbetsmiljö och ordning är bästa.

3 juli 2019
Det viktigaste är att få chansen att jobba. Jag är så tacksam för det. Jag lärde mig mycket på jobbet bland annat språket, regler, samarbetet . Men det är tråkigt att inte fortsätta och hålla kvar.
Fördelar
Att få jobb och lära sig nya saker
Nackdelar
Ingen feedback
18 april 2020
Vårdbiträde på korttidsboende Spanskgårde, lärarvikarie förskola-gymnasium (Tidigare anställd) - Utmeland mestadels, hela kommunen
Det borde vara lättare att förhandla ny lön efter en prövotid, alt regelbundet bestämd tid, t ex 3-6 mån som timanställd då man inte har säkerhet som en fastanställd, ej heller löneförmåner, borde även de avtalen vara mer rörliga och möjlighet att kunna förhandla lön efter motsvarande erfarenhet, personlig lämplighet och inte efter titel.
27 mars 2020
Vårdare (Tidigare anställd) - Björkudden
Min lön var olika eftersom jag jobbade natt beroende på hur många nätter man hade/månad eller om man jobbade extra på nåt annat ställe.
18 mars 2020
Äldreboende, och simledare (Nuvarande anställd) - Mora
Att jobba i mora kommun är bra och att man har olika alternativ på jobb. För tidigare har jag bott i mindre ort då var det inte många jobb att välja på, därför gillar jag jobba i mora, och har redan haft två jobb ända sedan jag flyttade till mora.
  1. Arbetsmiljö och ordning är bästa.