Recensioner från anställda på MEDLEY

Många trevliga, duktiga och hjälpsamma arbetskamrater.
Dom anställer vem som helst och sparkar folk hela tiden, saknar kundbas och de få befintliga kunder som finns saknar pengar till att köpa PT timmar. Fruktansvärt svartsjuka och inkompetenta PT som jobbar där för tillfället, ska man passa in där enligt dom så ska man komma från tärna folkhögskola, kommer du från gymnastik och idrottshögskolan och har licenser från the academy hatas du. Pga brist på PT kunder så förväntas du också stå och sälja korv/godis/läsk/glass och annat onyttigt skit i deras café eller spola golven i badhuset som oftast är besudlat med avföring.. tackar du nej till såna arbetsuppgifter så får du kicken på en gång. Denna tjänst bör mer passande faktiskt döpas till ”bajsplockare” än personlig tränare.
Fördelar
Är man underbegåvad och saknar ambitioner så kanske man passar in här
Medley var en väldigt trevlig arbetsplats. Anledningen till att jag jobbade där i fem år var mina kollegor och min chef som var extrem roliga att jobba med. Jag slutade på medley för att teamet jag älskade att jobba med var inte kvar samt att jobbet i sig var inte så utmanande.
Fördelar
Gratis gym och underbara kollegor
Nackdelar
Icke utmanande
En vanlig dag så arbetar jag i receptionen och hjälper dom med antingen abonnemang eller andra frågor dom har och det gör jag hela arbetsdagen. Den svåraste delen med jobbet är att hitta saker att göra under passet eftersom de är väldigt lugnt under dagarna blir de mycket sittande. De bästa är de är ganska så fritt, man kan bestämma en del själv. Ledningen är tydlig.
Fördelar
Gratis träning
Nackdelar
För få arbetsuppgifter
Se fler recensioner av MEDLEY