Media Markt
Recensioner från anställda på Media Markt

Rörig och strukturlös!

25 juli 2013
Jobbar på kundtjänst och inte i butik.
Rörig arbetsplats, då vi under en längre tid inte haft någon chef.

Väldigt monotona arbetsuppgifter, alla har inte höj och sänkbara bord vilket gör att man får sitta i 8 timmar varje dag.

Många som är sjuka hela tiden och alldeles för långa ring köer på alldeles för få personal. Detta har skapat väldigt mycket negativ energi, dels från kunder man talar med och även bland alla kollegor.

Tävlingar som vi haft och gett järnet på har vi inte fått något för, endast godis trots att vi har en hälsoprofil!

De som är positiv är arbetskollegorna vi försöker ha skoj och hålla humöret uppe trots en rörig arbetsplats.
Fördelar
Kollegor
Nackdelar
Monotont, rörig arbetsplats, chefer som är dåliga på att ge info!
13 februari 2019
Lagermedarbetare (Tidigare anställd) - Göteborg
Media Markt är en fantastisk arbetsplats om man bara ser till kollegor. Överlag fantastiska människor. Men det är också där det stannar. Teamleaders, chefer och övriga högre pampar är helt bedrövliga. De struntar helt och hållet i personalens bästa och välmående. Allt handlar om pengar och att tjäna så mycket som möjligt, oavsett om det är på bekostnad av personalen. De kör över folk, ignorerar dåligt mående och behandlar folk som förbrukningsvaror. Håll er borta från detta fruktansvärda företaget om du vill ha hälsan i behåll.
9 februari 2018
Lagerarbetare (Tidigare anställd) - Göteborg
Tyckte när jag jobbade på Media Markt att det var en väldigt strulig arbetsplats
Fördelar
Rabatt på produkter
29 november 2017
Vitvaror (Tidigare anställd) - Göteborg
rolig arbetsmiljö med roliga kollegor. Stressigt i mellan åt