Media Markt
Recensioner från anställda på Media Markt

Intressant

4 februari 2020
Tungt, ofta stressigt, extremt mycket kundkontakt där viss pedagogisk och empatisk förmåga rekommenderas samtidigt som jag behövde fokusera på just mina arbetsuppgifter, mycket information att ta in, kräver att kunna hålla många bollar i luften, kräver struktur och ordningssinne, bra kommunikation med kollegor och chefer på alla nivåer i just den butiken och därmed också mycket stimulerande och roligt! Enligt min tidigare arbetslivserfarenhet och åsikt.
10 oktober 2019
Lagerarbetare (Nuvarande anställd) - Malmö
Jag gillar jobba Mediamarkt, alla personal finns där är snäll och respektfullt. Jag känner bra när jag där. Jag hoppas jag ska försätta och jobba där framtiden. Stor tack Mediamarkt.
9 februari 2018
Lagerarbetare (Tidigare anställd) - Göteborg
Tyckte när jag jobbade på Media Markt att det var en väldigt strulig arbetsplats
Fördelar
Rabatt på produkter
3 september 2020
Praktikant (Tidigare anställd) - Nacka kommun
Det var i 2016 jag praktiserad på Nacka Forums Mediamarkt. Tyckte det var otroligt rolig att medarbetarna behandlade mig som en av dem, när jag var bara 16 år gammal! Jag tyckte det var lite långtråkigt att fronta varor samt städa runt. Fast jag gjorde det ändå för att se till så att jag gav en bra intryck!
Fördelar
Det finns gemenskap mellan medarbetarna
Nackdelar
Ingen betalning då det var praktik