Maxkompetens

Recensioner från anställda på Maxkompetens

Lärorik arbetsplats. Mycket möjligheter, trevliga kollegor och meriterande
Fördelar
Bra lön
Nackdelar
Kan vara för lite jobb
Under tiden hos MaxKompetens utövade jag min stresstålighet samt förmågan att hålla ställning. Då tjänsten var belagd ombord på tåg fick jag även erfarenhet av att jobba på resande fot.
Fördelar
Miljöombyte
kan börja med en helt ny arbetsplats med helt nya människor och uppgifter, Kundkontakter ,relationer, utveckla register samt arbeta med kundrelationer bra ledning tar till vara på anställdas kunskaper , många bra arbetskollegor, svåraste delen är att tjänsterna ofta inte är så länga samt lönen som är förhållande vis låg, ibland lite för korta uppdrag och mycket deltid frihet under ansvar och väldigt mycket utveckling ett bra företag
Fördelar
frihet under ansvar utveckling
Nackdelar
deltid samt vikariat
Ingen arbetsdag är den ena lik. Att lyssna på kunden med ett leende och vara lösningsorienterad är nykeln till framgång. Mina arbetskollegor på Bauhaus har alltid varit hjälpsamma och alltid hjälpt mig ifall jag har stött på svårigheter. Alla respekterar varandra.Den svåra delen av jobbet är när kunder kommer och frågar om hjälp men vet inte riktigt vad de söker.Den bästa delen av jobbet är när kunder berättar hur mycket de uppskattar att jag hjälper dem.