Malmö stad
Se alla Malmö stad omdömen

Malmö stad

Recensioner från anställda på Malmö stad

Bra gäng bra ledning fina brukare

Bra ledarskap bra kollegorOrrhört bra chef ( Ted Karlsson)Jätte bra pedagog Fredrik

Samma rollSamma plats

7 års arbete inom Malmö stad

Arbetade de senaste 5 åren, heltid, på ett LSS-boende för psykiskt sjuka. Jag trivdes relativt bra med underbara kollegor. Dock var det tråkigt med en del dö tid samt att många blev omplacerade och blir en del kontorssnack m.m. Hade en bra relation till chefen och allt flöt på bra tills jag gjorde en miss i h-rutan samt sjukskrev mig för depression. Blev avskedad omedelbart utan lön av chefen jag alltid hade bra kontakt med? Det var inget hejdå och jag fick ingen möjlighet att komma till arbetsplatsen för att säga hejdå till mina kollegor iheller. Allt det tog ganska hårt men för övrigt var det bra att jobba inom Malmö stad.

Fördelar

Vi hade önskeschema, Utb. i MBTI, jobba med människor som uppskattar ditt stöd

Nackdelar

Orättvisa löner, speciell chef, samt att man kan bli avskedad efter så många år utan ett tack eller ett avsked med kollegor.
Samma rollSamma plats

Trivs mycket med mina arbetskollegor

Inte mycket att tillägga men kan säga att det finns bra stämning och bra arbetskollegor. Bra arbetsmiljö överhuvudtaget.

Fördelar

Vet ej

Nackdelar

Vet ej

No respekt för personlig assistents jobb

Jag har mycket erfarenheter genom vården och jag tycker om att hjälpa manniskor, men jag ger upp jobbet på grund av chefernas behandling.Jag hade ingen problem med brukare eller medarbetare utan cheferna som respekterar inte vad vi gör. Det känns som de har inget respekt mot assistenter.

Fördelar

Rimligt lön

Nackdelar

Ingen respekt för assistenter

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Malmö stad. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Jämför Malmö stad med

Läs mer om Malmö stad på populära orter

• Malmö stad
  • Bra gäng bra ledning fina brukare