Malmö stad

Recensioner från anställda som Lokalvårdare på Malmö stad

Lokalvårdare6 recensioner
Arbetsmiljön bra, vid ombyggnaden mindre bra, men man gör så gott man kan med lite regn indroppandes. Fördelar att arbeta på olika företag, negativt att omfördelningen av arbetet varierade från person till person. Mång kulturella företag.
Fördelar
Ja
Nackdelar
Blev dåligt behandlad av cheferna där, t.ex så när jag och en annan anställd jobbade utan AC så tog vi en liten paus för att gå och dricka vatten ( det var ca 35-40c i rummet och vi arbetade fysiskt ) så kom en av cheferna ner och tittade till oss, han såg oss dricka vatten, vi förklarade situationen, slutade med att han tog sin kopp kaffe och hällde den på golvet och beordrade oss att börja jobba igen. Väldigt tråkig start i arbetslivet.
Arbetade på inom Malmö Stad utvecklades inom mitt då varandes yrkesområde även inom inköp av material mottog även packet som jag fick skriva under på.
Fördelar
nej
Nackdelar
Jag har bra arbetskamrater som jag trivs väldigt mycket med.
Fördelar
jobbtrygghet
Nackdelar
korta raster
En typisk dag innehåll daglig städning av kontor och arbetsplatser. Att städa metodiskt. Mycket bra arbetsledning. Stor mångfald på arbetsplatsen. Inga svårigheter. Bra gemenskap.
de ta väldigt bra hand om deras personal,har hört av att företag är det bästa man som har chans att jobbar med,har aldrig jobbat i förskolan med de ge mig chans att göra ...
Fördelar
mycket bra företag
Nackdelar
inga förmaga